- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- ServiceNow ITOM Lead
ServiceNow ITOM Lead
ServiceNow ITOM Lead
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca zdalna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Be in IT
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zapewnienie technicznego przywództwa ITOM dla zespołu wsparcia platformy ServiceNow, kierowanie technicznymi aspektami ITOM w zespole wsparcia platformy.
- Zapewnienie, że funkcje i architektura ITOM są udokumentowane i utrzymywane.
- Tworzenie, rozwijanie i kwalifikowanie przypadków użycia/historii użytkownika.
- Współpraca z międzynarodowym środowiskiem.
- Zapewnienie integralności systemu podczas rozbudowy i aktualizacji.
- Zarządzanie interesariuszami ITOM w różnych segmentach biznesowych oraz utrzymanie zarządzania platformą.
- Współpraca z innymi architektami i zespołem ds. bezpieczeństwa IT, aby zapewnić, że ServiceNow ITOM spełnia wszystkie istotne normy zgodności i bezpieczeństwa.
- Stałe doskonalenie funkcji ITOM i zwiększanie wykorzystania danych CMDB, zgodnie z CSDM, we wszystkich działaniach związanych z ServiceNow.
- Zarządzanie interfejsami ITOM, zapewniając ich optymalizację i ponowne wykorzystanie.
- Analiza wpływu nowych wymagań i ich dostosowanie do strategii biznesowej oraz decyzji dotyczących zarządzania.
- Zarządzanie relacjami z podmiotami zewnętrznymi w celu dostarczania operacji wsparcia i projektów.
- Przegląd i zatwierdzanie propozycji rozwiązań ITOM.
- Otrzymywanie, zarządzanie i kierowanie rozwiązywaniem eskalacji technicznych.
- Zapewnienie kontroli architektonicznej dla discovery, CMDB, SM i zarządzania zdarzeniami.
Mile widziane
- Zaawansowane umiejętności w zakresie ServiceNow, specjalizujące się w zarządzaniu operacjami IT (Discovery, CMDB, mapowanie usług, zarządzanie zdarzeniami).
- Doświadczenie w konfiguracji infrastruktury w tradycyjnych centrach danych, chmurze, sieci oraz narzędziach bezpieczeństwa IT.
- Praktyczne doświadczenie w konfiguracji serwera MID oraz znajomość architektury.
- Gotowość do odwiedzin biura we Wrocławiu raz na miesiąc na 1 dzień.
- Zarządzanie dostarczaniem usług przez strony trzecie.
- Co najmniej 7-letnie doświadczenie związane z developmentem ServiceNow.
- Ekspercka znajomość zagadnień ITOM (IT Operation Management).
- Doświadczenie w realizacji projektów zarówno metodologią Agile, jak i Waterfall.
- Znajomość ITIL, najlepiej z kwalifikacjami v4, doświadczenie i zrozumienie modelu CSDM w ServiceNow, zdolność do analizy i przekształcania złożonych wymagań biznesowych w techniczne rezultaty
- Doświadczenie w pracy z sondami, wzorcami oraz rozwiązywaniu problemów.
- Silne umiejętności w zakresie zarządzania problemami.
- Szybka dostępność (ASAP), lecz akceptowalny jest nawet 3-miesięczny okres wypowiedzenia.
Benefity
- Coroczne, dodatkowe bonusy oraz premie.
- spotkania integracyjne
- Współfinansowane benefity - prywatna opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie.
- Umowa bezpośrednio z firmą, brak pośredników.
- Dofinansowania do wczasów, świąteczne świadczenia pieniężne, Pracowniczy Program Emerytalny, Pracownicze Plany Kapitałowe.
- możliwość pracy zdalnej
- program emerytalny
- ubezpieczenie na życie
- Współpraca w pełni zdalna, z odwiedzinami biura we Wrocławiu w wymiarze raz na miesiąc na 1 dzień.
- prywatna opieka medyczna
- Spotkania i imprezy integracyjne.
- Dofinansowania do wczasów
- Sprzęt niezbędny do pracy.
- dofinansowanie wypoczynku
- Długofalowa współpraca w oparciu o umowę o pracę, z wynagrodzeniem w przedziale 34 000-36 000 PLN brutto UOP (brak kosztów autorskich, brak możliwości B2B).
- dofinansowanie zajęć sportowych
- świąteczne świadczenia pieniężne
- Dla chętnych możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej we Wrocławiu w nowoczesnym biurze.
- Pracownicze Plany Kapitałowe
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.