- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Serwis Business Development Manager
Serwis Business Development Manager
Serwis Business Development Manager
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
Signal Group sp. z o.o. sp.k.
Podobne ogłoszenia
Opis
- nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z naszymi partnerami biznesowymi
- przetargi, targi, konferencje? To wszystko Twoje! Będziesz ambasadorem naszej firmy w kontaktach zewnętrznych
- tworzenie raportów i analiz, które pomogą nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby klientów i dostosować nasze usługi
- jeśli masz smykałkę do negocjacji i lubisz szukać rozwiązań, które odpowiadają obu stronom, to znajdziesz tutaj pole do popisu 😉
- tworzenie i prezentacja atrakcyjnych ofert handlowych, które sprawią, że klient będzie chciał zostać z nami na dłużej
- poszukiwanie nowych okazji do współpracy, promując nasze usługi serwisowe (serwis urządzeń i systemów)
- współtworzenie i realizowanie strategicznych planów rozwoju
- kształtowanie wizerunku - każdy kontakt, każda rozmowa to krok do kreowania pozytywnego obrazu naszej firmy
Mile widziane
- wiedza z zakresu systemów niskoprądowych
- czynne prawo jazdy kategorii B - bez tego ani rusz! 😉
- praktyczna znajomość Pakietu MS Office - zależy nam, żebyś czuł się w nim pewnie i sprawnie korzystał z jego narzędzi na co dzień
- wielozadaniowość - przyda się umiejętność zarządzania różnymi tematami jednocześnie
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
- gotowość do pracy w terenie (1-2 dni w tygodniu)
- wykształcenie minimum średnie
- proaktywna postawa biznesowa - szukamy osoby, która działa z inicjatywą i widzi szanse tam, gdzie inni widzą wyzwania
- wysoka kultura biznesowa i osobista - cenimy profesjonalizm w każdym aspekcie
- doświadczenie w negocjacjach B2B - jeśli masz praktykę w rozmowach z partnerami biznesowymi, świetnie!
- minimum 3 lata doświadczenia na tożsamym stanowisku
- znajomość branży nowoczesnych technologii (np. inteligentne domy)
- doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi
- wykształcenie wyższe na kierunkach technicznych
- umiejętność rozwiązywania problemów i negocjowania rozwiązań
Benefity
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- dużą decyzyjność i wdrażanie kreowanych przez siebie strategii
- owoce
- pracę z Największymi dla Największych (czołówka sieci handlowych w Polsce)
- inicjatywy dobroczynne
- silny wpływ na wizję i kierunki rozwoju
- parking dla pracowników
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- paczki świąteczne
- udział w projektach z branży nowoczesnych technologii
- dofinansowanie nauki języków
- wysoce samodzielne stanowisko
- prywatna opieka medyczna dla dzieci
- nowoczesne biuro, darmowy parking i casual friday :)
- kartę Multisport
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
- inicjatywy personalne (Dzień Dziecka, Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Gwiazdka i wiele innych)
- możliwość pracy zdalnej
- ubezpieczenie grupowe
- konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- możliwość pracy hybrydowej 3:2 (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie w tygodniu)
- elastyczny czas pracy
- kawa / herbata
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- 1/2 dnia wolnego na Twoje urodziny
- prywatną opiekę medyczną obejmującą całą rodzinę
- prywatna opieka medyczna dla partnerów
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (ponad 33 lata)
- napoje
- indywidualnie dobierane szkolenia
- ubezpieczenie na życie
- telefon, laptop oraz samochód służbowy
- możliwość uzyskania uprawnień
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.