29.01.2025

Specjalist/-ka ds. obsługi klienta z j. francuskim i j. włoskim

logo
FRISTA

Specjalist/-ka ds. obsługi klienta z j. francuskim i j. włoskim

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Aleje Jerozolimskie 65/79, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Wsparcie innych działów w ramach funkcji Obsługi Klienta
  • Terminowe udzielanie profesjonalnych odpowiedzi na zapytania klientów, tak aby utrzymać wysoki poziom satysfakcji klienta
  • Tworzenie instrukcji i dokumentów szkoleniowych
  • Obsługa klientów Customer Service Center (telefonicznie, mailowo oraz za pomocą ticketów)
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi​
  • Obsługa ticketów (tworzenie, aktualizacja, komunikacja, eskalacja, monitorowanie)

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, obejmującym 8-godzinne zmiany w godzinach od 9:00 do 19:00 i pracę w soboty (1-2 razy w miesiącu)
  • Znajomość języka francuskiego i włoskiego na poziomie minimum B2
  • Umiejętność efektywnej pracy w dynamicznym środowisku
  • Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności
  • Umiejętność obsługi komputera

Benefity

  • możliwość pracy zdalnej
  • dodatkowy urlop
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne
  • paczki świąteczne
  • ​Brak Dress Code'u: doceniamy Twoją indywidualność i pozostawiamy Ci swobodę w wyborze ubioru. Panuje u nas także start-upowa atmosfera, z regularnymi inicjatywami integracyjnymi, które pozwalają nam tworzyć przyjazne środowisko pracy
  • brak dress code’u
  • Pracę w trybie 100% zdalnym lub hybrydowym (z biura w samym centrum Warszawy lub Wrocławia
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • dofinansowanie nauki języków
  • Stabilne zatrudnienie i elastyczność formy umowy (umowa o pracę, umowa zlecenie)
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • owoce
  • Program Poleceń Pracowniczych: Cenimy Twoje zaangażowanie i wsparcie w budowaniu zespołu. Dlatego nagradzamy rekomendacje pracowników, którzy przyciągną do nas nowe talenty
  • Wewnętrzny program szkoleniowy: kursy językowe, szkolenia z umiejętności miękkich i twardych, a także jasna ścieżka rozwoju w zespole
  • kawa / herbata
  • Intensywny okres wdrożeniowy i przyjazny onboarding (realizowany stacjonarnie w Warszawie; pokrywamy koszty zakwaterowania osób, które mieszkają w innych lokalizacjach)
  • Karta Multisport i Prywatna Opieka Medyczna (Luxmed) dostępne dla osób zatrudnionych na umowę o pracę
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
FRISTA Specjalist/-ka ds. obsługi klienta z j. francuskim i j. włoskim

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: FRISTA z siedzibą w: ul. ul. Aleje Jerozolimskie, 00-697, Warszawa, Polska, 00-697, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.