- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- specjalista do spraw administracji
specjalista do spraw administracji
specjalista do spraw administracji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
SGB-BANK S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- obsługa floty samochodowej banku. Obsługa ubezpieczeń i szkód komunikacyjnych. Obsługa kart flotowych,
- obsługi telefonii stacjonarnej i komórkowej,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w formie tradycyjnej a także za pośrednictwem systemów elektronicznych e-doręczenia, Epuap, itp. Obsługa maszyn poligraficznych i kopertujących,
- wsparcie i zastępowanie innych pracowników zespołu, zwłaszcza w zakresie: ewidencji majątku banku, archiwizowania dokumentacji, obsługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, obsługa ubezpieczeń banku,
- współpraca z wybranym brokerem ubezpieczeniowym w zakresie rozpoznawania potrzeb ubezpieczeniowych banku oraz pozyskiwania ofert,
- obsługa sal konferencyjnych.
- wsparcie i zastępowanie innych pracowników zespołu w zakresie obsługi kancelarii i poligrafii,
- obsługa zamówień artykułów biurowych za pośrednictwem platformy internetowej,
- przygotowywanie wszelkich materiałów, zestawień, raportów i dokumentacji, wymaganych w procesie informacji zarządczej i podejmowania decyzji,
- rozliczenia finansowe i planowanie budżetu w obsługiwanym obszarze,
- wsparcie i zastępowanie innych pracowników zespołu w zakresie obsługi zamówień materiałów do obsługi gotówki i bankomatów,
- współpraca z podmiotami dostarczającymi towary i usługi w podległym obszarze,
Mile widziane
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość komputera, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, komunikatywność. Nastawienie na współpracę.
- znajomość: Microsoft office/365. Mile widziana znajomość aplikacji do obsługi floty samochodowej, kart flotowych i monitoringu GPS a także obsługujących zakupy materiałów biurowych oraz oprogramowania dedykowanego dla maszyn poligraficznych i kopertujących oraz aplikacji dostawców usług pocztowych i kurierskich,
- minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi administracyjnej firm,
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie wypoczynku
- kafeteria MyBenefit
- program emerytalny
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.