Nowe
10.04.2025

Specjalista ds. Administracji

logo
OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Specjalista ds. Administracji

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Białobrzegi (powiat legionowski), mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Koordynacja pracy biura i obsługi administracyjnej.
  • Monitorowanie kosztów operacyjnych związanych z administracją
  • Kontakt z dostawcami, nadzór nad serwisem sprzątającym i kierowcą.
  • Proponowanie i wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu biura
  • Archiwizacja dokumentów, korespondencja, zamówienia biurowe.
  • Uczestniczenie w procesie onboardingu i offboardingu pracowników
  • Jeśli potrafisz ogarnąć wszystko – od kawy po kontrakt z dostawcą, a do tego jesteś świetnie zorganizowaną osobą z inicjatywą – czekamy na Ciebie! 🧩
  • Wsparcie zarządu i działów: spotkania, protokoły, prezentacje.

Wymagania

  • Szukamy osoby, która:
  • Potrafi planować, usprawniać procesy i działać samodzielnie.
  • Zna pakiet MS Office, lubi porządek i dobrą organizację.
  • Ma doświadczenie w pracy biurowej i administracyjnej.

Oferujemy

  • Możliwość nauki i rozwoju.
  • Stabilne zatrudnienie i realny wpływ na funkcjonowanie organizacji.
  • Przyjazną atmosferę i zgrany zespół.
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
OPTIM HUMAN Sp. z o.o Specjalista ds. Administracji