- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Administracji i HR
Specjalista ds. Administracji i HR

Specjalista ds. Administracji i HR
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Nethansa sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współpraca z administracja budynku; monitorowanie przeglądów
- Obsługa gości odwiedzających firmę
- Współpraca z działami zewnętrznymi: kadrowo-płacowym, prawnym i rachunkowym
- Koordynacja i rejestracja korespondencji firmowej
- Rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych
- Administrowanie systemem HR-owym, prowadzenie teczek pracowniczych
- Kompleksowe zarządzanie obszarem biurowym, zakupy biurowe, kontakt z kontrahentami
- Obsługa pozostałych obszarów HR takich jak np. onboarding i offboarding pracowników i współpracowników, obsługa benefitów pracowniczych
- Umawianie kandydatów na rekrutacje, kontakt z firmami rekrutacyjnymi
- Tworzenie umów: o pracę, zleceń i B2B oraz aneksów i porozumień zmieniających (na podstawie istniejących szablonów)
- Komunikacja z pracownikami w tematach dotyczących zatrudnienia
- Nadzorowanie terminów badań okresowych, szkoleń BHP
- Wspieranie Spółki w tematach związanych z ZFŚS, PPK, PIT-11, urlopami, zgłoszeniami do ZUS, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami dla pracowników i wszelkimi dokumentami związanymi z przebiegiem zatrudnienia
- Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań firmowych
- Okresowe wsparcie działu finansowego (np. podczas urlopów)
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Odpowiedzialność, obowiązkowość, skrupulatność, samodzielność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
- Znajomość programu Saldeo Smart
- Możliwość pracy w trybie stacjonarnym
- Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym, w zmiennym środowisku
- Znajomość ATS (np. tomHRM)
Oferujemy
- Benefity, w tym m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, bilety do kina, vouchery lunchowe, parking
- możliwość pracy zdalnej
- Chill space w biurze (Xbox, piłkarzyki, darts)
- elastyczny czas pracy
- Pracę w nowoczesnym biurze w Olivia Business Center (OBC) w Gdańsku
- prywatna opieka medyczna
- Ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i dużym potencjale rozwoju
- Przyjazną atmosferę pracy
- Stabilne zatrudnienie (B2B, UoP)
- dofinansowanie zajęć sportowych
- spotkania integracyjne
- Możliwość rozwoju w kierunku Office / HR Managera
- strefa relaksu
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.