- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Analiz i Utrzymania Nieruchomości
Specjalista ds. Analiz i Utrzymania Nieruchomości

Specjalista ds. Analiz i Utrzymania Nieruchomości
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Liczba wakatów: Liczba wakatów: 2

Pos Group
Podobne ogłoszenia
Opis
- Kontrola dostawców usług w zakresie utrzymania nieruchomości (przeglądy budowlane, instalacje, obsługa awarii, czystość, administrowanie budynkami);
- Współtworzenie i rozwijanie rozwiązań raportowych;
- Udział w kontrolach zewnętrznych (np. PSP, PINB);
- Kontrola budżetu w zakresie utrzymania nieruchomości;
- Obsługa narzędzi analitycznych (Excel, Power BI, PowerQuery);
- Wsparcie procesów zakupowych i inwestycyjnych w zakresie utrzymania budynków.
- Analiza wskaźników i rekomendowanie działań optymalizujących koszty i jakość usług;
Wymagania
- Znajomość przepisów prawa budowlanego i regulacji związanych z utrzymaniem nieruchomości;
- Umiejętność obsługi narzędzi analitycznych – bardzo dobra znajomość MS Excel, mile widziana znajomość Power BI i PowerQuery;
- Praktyczna umiejętność analizy danych biznesowych oraz tworzenia raportów;
- Prawo jazdy kat. B – gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych;
- Doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami – mile widziane doświadczenie w realizacji projektów oraz we współpracy z dostawcami usług technicznych;
- Umiejętność analitycznego myślenia, dostrzegania nieprawidłowości w danych i wyciągania wniosków.
Oferujemy
- dofinansowanie nauki języków
- Dostęp do aplikacji eTutlo do nauki języków obcych oraz platformy Mindgram wspierającej dobrostan psychiczny i rozwój osobisty;
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość pracy w jednej z dwóch lokalizacji: Lublin lub Warszawa;
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Benefity – możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie, prywatnej opieki medycznej, karty sportowej Multisport;
- Rozwój kompetencji analitycznych i udział w projektach optymalizacyjnych.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- parking dla pracowników
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- Udział w ciekawych projektach i realny wpływ na jakość utrzymania nieruchomości;
- Zatrudnienie na pełen etat w ramach Umowy o Pracę lub B2B w zależności od preferencji;
- spotkania integracyjne
- program rekomendacji pracowników
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.