- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

M.I. CROW sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- monitorowanie ważności instalacji PPOŻ, zapewnienie bieżących przeglądów i wymiany sprzętu,
- inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków pracy i minimalizowanie ryzyka zawodowego,
- tworzenie oraz wdrażanie procedur i instrukcji BHP,
- współpraca z instytucjami kontrolnymi oraz przygotowywanie raportów i dokumentacji,
- przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP,
- opracowywanie, bieżąca aktualizacja i kontrola przestrzegania wszelkich instrukcji, procedur, standardów dotyczących BHP i PPOŻ,
- nadzór i kontrola warunków pracy pod kątem przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ,
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego oraz doradztwo w zakresie doboru właściwych środków ochrony indywidualnej,
- prowadzenie postępowań powypadkowych, w tym udział w opracowywaniu zaleceń wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola ich realizacji,
- organizacja i prowadzenie szkoleń BHP oraz PPOŻ dla pracowników,
- przygotowywanie informacji do sporządzania zestawień okresowych, tworzenie cyklicznych analiz, przygotowywanie statystyk.
- organizacja szkoleń z pierwszej pomocy,
Wymagania
- umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa i procedur z zakresu BHP i PPOŻ,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, asertywność.
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- doświadczenie na stanowisko Specjalisty ds. BHP i PPOŻ (mile widziane w firmie produkcyjnej),
- umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji,
- aktualne uprawnienia do wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- wykształcenie w obszarze BHP- wyższe lub podyplomowe,
- umiejętność analizy ryzyka zawodowego i wdrażania środków zapobiegawczych,
Benefity
- pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie.
- dogodną lokalizację biura w Lublinie,
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.