- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP

Specjalista ds. BHP
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Badanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, tworzenie planów działań;
- Współtworzenie programu bezpieczeństwa behawioralnego;
- Współtworzenie planów poprawy warunków pracy, działań korygujących w zakresie bezpieczeństwa, p.poż i ochrony zdrowia;
- Uczestnictwo w sporządzaniu okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji w zakresie BHP;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla Pracowników z zakresu BHP i PPOŻ w ramach posiadanych kwalifikacji zawodowych i uprawnień;
- Realizacja zadań służby BHP wynikających z przepisów prawa oraz polityki pracodawcy;
- Udział w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji systemowej w obszarze BHP.
- Udział w grupach roboczych (wewnątrz i na zewnątrz) organizacji;
- Realizowanie projektów w obszarze BHP;
- Nadzór jako służba BHP nad realizacją projektów inwestycyjnych na terenie zakładu;
- Proponowanie i nadzór nad wdrażaniem działań profilaktycznych minimalizujących ryzyko wypadków, urazów i chorób zawodowych;
- Nadzorowanie stanu BHP, prowadzenie kontroli inspekcji BHP w przedsiębiorstwie;
- Monitorowanie zmian w zakresie wymagań prawnych oraz uczestniczenie we wdrażaniu procedur i/lub instrukcji wynikających z tych zmian;
- Nadzór w zakresie BHP nad firmami wykonawczymi i podwykonawczymi realizującymi prace na terenie zakładu;
- Wdrażanie zasad bezpieczeństwa CRH w Spółce;
- Udział w przeprowadzaniu oceny ryzyka zawodowego w miejscach pracy;
- Współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy, a także podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i PPOŻ;
- Raportowanie działań z zakresu BHP;
Wymagania
- Znajomość i umiejętność stosowania metodyki analiz przyczyn źródłowych (RCA) zdarzeń;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, lub inne techniczne oraz studia podyplomowe z zakresu BHP;
- Umiejętność określania priorytetów i pracy pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w branży produkcyjnej;
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność, samodzielność;
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa i procedur z zakresu BHP i PPOŻ oraz umiejętność ich interpretowania;
Oferujemy
- Pakiet benefitów m.in. dofinansowanie do wypoczynku, opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Możliwość rozwijania i doskonalenia kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach merytorycznych oraz ogólnorozwojowych
- Możliwość realizacji ciekawych zadań i projektów w środowisku produkcyjnym
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i wsparcie na etapie wdrożenia
- Okazję do współpracy z zespołem profesjonalistów z różnych zespołów
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Pracę w miejscu, w którym dbamy o bezpieczeństwo
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.