- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. e-Marketingu
Specjalista ds. e-Marketingu
Specjalista ds. e-Marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- współtworzenie komunikacji w kanałach social media
- analizowanie działań konkurencji, rekomendowanie zmian, wsparcie w transformacji działań marketingowych
- organizowanie udziału w targach, konferencjach i eventach
- tworzenie prostych lejków marketingowych, budowanie wewnętrznych procesów i procedur
- prowadzenie i optymalizacja działań reklamowych
- monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej naszych produktów w wybranych segmentach rynku
- prowadzenie działań, które mają na celu generowanie leadów
- wspieranie zespołu w codziennej pracy
- aktualizacja stron internetowych, sklepu internetowego (B2B)
- uczestniczenie w rozwoju naszych programów lojalnościowych skierowanych do kluczowych klientów
- bieżąca współpraca z działem handlowym
- prowadzenie działań skupiających się na budowaniu świadomości marki
Mile widziane
- wiesz co to: mockup, CPC, KPI, UVP, benchmarking, ToFu, MoFu, BoFu
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowej firmie)
- przynajmniej podstawowa znajomość: Wordpress lub dowolny inny CMS, GTM, Canva
- wykształcenie wyższe (kierunki: marketing, komunikacja, media, PR, informatyka lub pokrewne)
- czynne prawo jazdy kat. B
- umiejętność tworzenia ciekawych treści, które angażują użytkowników i są lubiane przez Google
- umiejętność współpracy z innymi działami w firmie oraz z podwykonawcami
- bardzo dobra znajomość pakietu Office 365 – w tym środowisku pracujemy na co dzień (Outlook, Teams, OneDrive, Planner, Excel, PowerPoint, SharePoint, Copilot)
- wiedza na temat: marketingu B2B, B2C
- otwartość na wykorzystanie AI do ulepszania swojej pracy
- bardzo dobra znajomość platform: Meta Ads, Google Ads, GA4
Benefity
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- merytoryczne i praktyczne wsparcie od przełożonego i zespołu, kiedy tylko będziesz tego potrzebować
- parking dla pracowników
- prywatna opieka medyczna, pakiet dodatków pozapłacowych w ramach ZFŚS (m. in. dofinansowanie do wypoczynku, system kafeteryjny, karta Multisport)
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- preferencyjne pożyczki
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie zajęć sportowych
- niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, narzędzia marketingowe, ale również dostępne dla całego działu: kamery, aparaty, mikrofony, samochód służbowy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- pracę hybrydową (3 razy w tygodniu w naszym biurze, przy którym znajduje się bezpłatny parking, 2 razy w tygodniu Home Office)
- dofinansowanie wypoczynku
- dodatkowe świadczenia socjalne
- brak dress code’u
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.