- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. HR (Administracja personalna)
Specjalista ds. HR (Administracja personalna)

Specjalista ds. HR (Administracja personalna)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Eltel Networks Poland S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną, ponieważ będziesz współpracować nie tylko z polskim zespołem, ale także z koleżankami i partnerami z zagranicy. Oferujemy pracę hybrydową, w której ok 40% obowiązków zrealizujesz z naszego nowoczesnego biura w centrum Gdańska, w biurowcu Tryton, a pozostałe 60% zdalnie.
- - raportowanie oraz wsparcie managera w zakresie kontrolingu personalnego
- Dołączając do nas jako Specjalista ds. HR staniesz się częścią grupy Eltel. Będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę gdańskiego biura Eltel. Jesteśmy jednostką SSC, zatrudniamy ok. 100 osób, głównie pracowników księgowości, ale też obsługi klienta czy IT. Dział HR tworzą 4 osoby, wyspecjalizowane w różnych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi. Zespołem zarządza manager, a wspiera go koordynator.
- - koordynacja procesu płacowego – przygotowywanie danych do list płac, weryfikacja naliczeń sporządzonych przez zewnętrznego dostawcę usług płacowych oraz stała z nim współpraca,
- Zakres obowiązków:
- Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze administracji personalnej (kadry). Jeżeli jednak interesuje Cię rozwój w zakresie miękkiego HR, to chętnie pomożemy Ci poszerzyć swoje kompetencje i wesprzemy w nauce nowych obszarów.
- - kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji pracowniczej i płacowej,
- - obsługa benefitów firmowych,
- - koordynacja i prowadzenie procesu administracji personalnej (od zatrudnienia po zakończenie współpracy),
- - przygotowanie raportów płacowych i deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON,
- - zarządzanie ewidencją czasu pracy, tworzenie harmonogramów czasu pracy,
Wymagania
- wykształcenie wyższe (wymagane studia kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe/kursy z zakresu HR),
- bardzo dobra znajomość Prawa Pracy oraz przepisów ZUS,
- proaktywna postawa, chęć nauki nowych rzeczy i pozytywne nastawienie – są dla nas niezbędne,
- doświadczenie w sektorze SSC lub międzynarodowym środowisku pracy będzie dodatkowym atutem, ale nie jest obowiązkowe – dla nas liczy się przede wszystkim otwartość i elastyczność
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale HR,
- bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel,
- język angielski na poziomie B2,
Oferujemy
- inicjatywy dobroczynne
- spotkania integracyjne
- MyBenefit platform
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dodatkowy urlop
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- program rekomendacji pracowników
- owoce
- ubezpieczenie na życie
- strefa relaksu
- yearly salary raise
- yearly bonus
- brak dress code’u
- Dedykowanego Buddy’ego, który będzie czuwał nad Twoim wdrożeniem. Jeśli spodoba Ci się u nas, możesz rozwijać się na stanowisku starszego specjalisty.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.