- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Jakości
Specjalista ds. Jakości

Specjalista ds. Jakości
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Salve Medica Sp. z o.o. Sp. k.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współpraca z Działami odpowiedzialnymi za badanie i podnoszenie poziomu satysfakcji Pacjenta.
- Udział w utrzymaniu i doskonaleniu wewnętrznego systemu zarządzania jakością (w tym Zintegrowanego Systemu Zarządzania).
- Współpraca z zespołami, komisjami i komitetami działającymi w Organizacji.
- Udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zbierania zgłoszeń wewnętrznych (np. zdarzeń niepożądanych). Monitorowanie, przyjmowanie i koordynowanie zgłoszeń w odpowiedzialności Działu.
- Prowadzenie szkoleń (zgodnie z posiadanymi kompetencjami).
- Prowadzenie oraz udział w projektach w oparciu o przyjętą metodologię zarządzania projektami.
- Współpraca z Pełnomocnikiem ds. ZSZ, Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Pełnomocnikiem ds. praw Pacjentów, IOD.
- Przygotowywanie raportów, analiz i zbiorczych informacji dotyczących wewnętrznego systemu jakości (zgodnie z wymaganiami standardów akredytacyjnych, normą ISO 9001 oraz obowiązującymi przepisami).
- Udział w opracowywaniu i wdrażaniu wskaźników jakościowych oraz weryfikacja stopnia ich realizacji.
- Udział w wewnętrznych i zewnętrznych audytach jakości, w tym sporządzanie raportów i koordynacja wdrażania działań naprawczych.
- Opracowywanie regulacji wewnętrznych (procedur, instrukcji, polityk, itp.).
Wymagania
- Znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych.
- Znajomość wymagań i standardów akredytacyjnych.
- Nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień.
- Znajomość wymagań normy ISO 9001.
- Znajomość wymagań normy ISO 27001.
- Doświadczenie w pełnieniu funkcji Pełnomocnika ds. jakości w podmiotach leczniczych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów dot. działalności podmiotów leczniczych.
- Umiejętność organizacji pracy, efektywnego zarządzania czasem, terminowość.
- Posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ISO 9001.
- Umiejętność pozyskiwania wiedzy w Organizacji i przekładania pozyskanej wiedzy na dokumentację.
Benefity
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- ubezpieczenie na życie
- Dostęp do usług medycznych, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego,
- elastyczny czas pracy
- System premiowy, elastyczny czas pracy, dofinansowanie do szkoleń,
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym.
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- brak dress code’u
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”,
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.