- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Marketing Automation
Specjalista ds. Marketing Automation

Specjalista ds. Marketing Automation
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Wittchen S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Opracowywanie raportów podsumowujących działania wraz z wnioskami, rekomendacjami zmian i optymalizacji
- Implementowanie strategii Marketing Automation na wszystkich esklepach spółki
- Prowadzenie działań mających na celu poszerzenie bazy zgód marketingowych
- Codzienna współpraca z wewnętrznymi zespołami oraz z dostawcami technologii, poszukiwanie nowych rozwiązań i trendów.
- Planowanie i wdrażanie kampanii Marketing Automation w oparciu o technologię Synerise
- Realizowanie kampanii marketingowych w oparciu o bazę danych klientów oraz kanałów takich jak email, SMS, MMS, web push, mobile push jak również wsparcia kampanii SEM, SM
- Dbanie o pozyskiwanie nowych danych o użytkownikach oraz ich integrację w ramach narzędzia do zarządzania kampaniami
- Wdrażanie programu lojalnościowego w oparciu o technologie Synerise
- Przygotowywanie rekomendacji nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania
- Tworzenie segmentów odbiorców w celu realizacji spersonalizowanych komunikatów marketingowych, analizowanie zachowania użytkowników i wyciąganie wniosków z kampanii
- Zarządzanie działaniami w aplikacjach mobilnych, w tym wdrażanie promocji i banerów
- Przeprowadzanie testów A/B i optymalizowanie kampanii pod katem ich efektywności
- Współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu Marketingu, celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii
- Ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii,
- Wdrażanie rozwiązań on-site, takich jak ramki rekomendacji AI, pop-upy, i AI Search
Wymagania
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami klasy marketing automation oraz realizowaniem programu lojalnościowego
- Podstawowa znajomość dobrych praktyk email marketingu, UX
- Doświadczenie w samodzielnym realizowaniu scenariuszy kampanii automatycznych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej oraz komunikację z suportem SYNERISE
- Podstawowa znajomość CSS/HTML (modyfikowanie linków, treści, obrazów w szablonie HTML)
- Znajomość platformy SYNERISE
- Proaktywna i otwarta postawa
- Dobra organizacja pracy własnej i w ramach projektu, umiejętność priorytetyzacji zadań
- Umiejętność analitycznego myślenia, formułowania wniosków oraz precyzyjna praca z kampaniami i liczbami
Benefity
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
- kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz zniżki na firmowe produkty.
- Dofinansowaną prywatną opiekę medyczną;
- Kafeteria My Benefit,
- Zapewniamy wszelkie narzędzia do pracy
- Pracę pełną wyzwań i realny wpływ na rozwój sprzedaży
- Możliwość rozwoju w strukturach WITTCHEN
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- Firmowy bus z Metra Młociny;
- Pracę w nowoczesnej siedzibie firmy w Palmirach pod Warszawą (ok. 20 min. od Metra Młociny),
- Miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy;
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Szerokie możliwości rozwoju w automatyzacji, omnichannel, strategii, analityce
- kafeteria My Benefit
- Stabilne zatrudnienie i wysokie standardy pracy;
- kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport
- parking dla pracowników
- Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników;
- kawa / herbata
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.