- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu

Specjalista ds. marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

OPTOPOL Technology Sp. z o.o. - Bogdani
Podobne ogłoszenia
Opis
- tworzenie raportów i prezentacji dotyczących działań marketingowych
- opracowywanie contentu (treści i grafiki) na potrzeby działań marketingowych i edukacyjnych
- bezpośrednia współpraca z zagranicznymi dystrybutorami, przygotowywanie newsletterów, e-mailingów, mailingów
- organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych, współorganizacja aktywności firmy na branżowych kongresach za granicą
- współprowadzenie profili firmy w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram)
- przygotowywanie treści marketingowych ( w tym: wideo, animacji, grafik, prezentacji) oraz zapewnienie ich terminowej publikacji
- monitorowanie i analiza trendów na rynku
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych, prowadzenie kampanii ATL
- współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych działań oraz koordynowanie współpracy z dostawcami usług marketingowych, agencjami
- nadzór nad strona internetową/ platformą edukacyjną
- realizacja i koordynacja projektów marketingowych i PR
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz rocznych planów marketingowych
- przygotowywanie briefów, negocjowanie warunków oraz zapytań ofertowych, zamawianie u dostawców zewnętrznych materiałów reklamowo – promocyjnych
- analizowanie i raportowanie efektywności działań w mediach społecznościowych, współzarządzanie reklamami w mediach społecznościowych
Wymagania
- znajomość zagadnień dot. mediów społecznościowych, trendów oraz analizy skuteczności działań
- doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, na podobnym stanowisku
- znajomość branż MedTech, medycznej
- umiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii i trendów w marketingu
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasem, samodzielność
- lekkie pióro, łatwość w przygotowywaniu treści o różnym charakterze
- portfolio
- znajomość narzędzi marketingowych, umiejętność planowania i realizowania działań marketingowych
- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie materiałów w języku angielskim)
- umiejętność prowadzenia / nadzorowania kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, znajomość Google Ads i Google Analytics
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem)
- umiejętność przygotowania raportów i analiz, wyciągania z nich wniosków i przedstawiania rekomendacji
- kreatywność i innowacyjność w podejściu do rozwiązywania problemów
- bardzo dobra znajomość programów MS Office (Excel, Power Point i Word) i programów graficznych i umiejętność tworzenia prostych grafik
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Benefity
- brak dress code’u
- niezbędne narzędzia pracy
- przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w zespole profesjonalistów
- realne i jasno określone cele
- praca hybrydowa (3-4 dni w biurze)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dodatkowe świadczenia socjalne
- samodzielność w działaniu
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.