- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
SAT Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- zarządzanie opiniami o sklepie, odpowiadanie na opinie klientów w dedykowanej platformie
- kontakt z firmami przewozowymi w sprawach statusów przesyłek, składanie reklamacji u przewoźników
- zarządzanie zamówieniami w systemie, w tym: anulacje i edycja zamówień, sprawdzanie płatności do zamówień internetowych
- kontakt z innymi działami sklepu w sprawach związanych z realizacją zamówień klientów
- obsługa przed- i posprzedażowa klienta
- wielokanałowy kontakt z klientem sklepu internetowego S’portofino, w tym: odpowiadanie na maile i czaty, kontakt telefoniczny (infolinia przychodząca, połączenia wychodzące)
Mile widziane
- samodzielność w pracy
- ukierunkowanie na klienta
- łatwość wysławiania się oraz formułowania myśli
- doświadczenie w obsłudze infolinii lub w bezpośredniej obsłudze klienta
- praca w programach do wielokanałowej obsługi klienta (np. Thulium, Genesys)
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, (szczególnie obsługi programów komputerowych)
- komunikatywność
- znajomość języka polskiego
Benefity
- owoce
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie zajęć sportowych
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- brak dress code’u
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.