logo

To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
07.10.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta

logo
Unifeeder A/S

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Łużycka 6C, Gdynia, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Koordynacja zwalniania statków do sztauowania, informowanie terminali o danych załadunkowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji (kontenery niebezpieczne, kontenery chłodzone, ponadgabaryty, etc.).
  • Aktualizacja danych w systemach (własnym operacyjnym, systemy terminalowe, systemy celne) oraz sprawdzanie poprawności danych.
  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące możliwych połączeń, tworzenie alokacji w systemie.
  • Finalizowanie dokumentacji ładunkowej po wyjściu statku z portu.
  • Budowanie relacji biznesowych z klientami i partnerami poprzez przejrzystą i regularną komunikację.
  • Sprawdzanie gotowości ładunku oraz wymiana informacji na bieżąco z zaangażowanymi w proces stronami (klient, terminal, agent).
  • Zapewnienie, że zobowiązania wobec klientów (alokacje, połączenia ze statkami oceanicznymi) są wypełnione.
  • Codzienny kontakt z klientem (linie żeglugowe, tank operatorzy) oraz rozwiązywanie wszelkich zagadnień związanych z obsługą klienta.
  • Codzienne sprawdzanie sytuacji ładunkowej, planowanie załadunków, sprawdzanie połączeń oceanicznych, komunikacja z klientami i innymi biurami/działami wewnątrz organizacji.

Mile widziane

  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych oraz predyspozycje do pracy w zespole.
  • Wykształcenie wyższe (transport, logistyka, ekonomia).
  • Dokładność, sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).
  • Znajomość procesów transportowych i łańcucha dostaw.
  • Znajomość rynku linii oceanicznych.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub obsłudze zleceń transportowych.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • Pełną wyzwań pracę w wielokulturowym środowisku i duże możliwości rozwoju.
  • owoce
  • Wyjątkową atmosferę w zgranym zespole.
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku
  • Pakiet benefitów.
  • Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji o międzynarodowych standardach.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.