- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Cartrack Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współpracę z innymi działami - będziesz współpracować z innymi działami, aby zapewnić naszym klientom pełne wsparcie
- W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy - uśmiech i pozytywne nastawienie to Twoje drugie imię
- Udzielanie informacji klientom – będziesz pierwszą linią kontaktu z naszymi klientami, odpowiadając na ich pytania telefonicznie oraz mailowo
- Wspieranie klientów - doradzanie w zakresie wykorzystania najnowszych technologii przy zarządzaniu flotą pojazdów
- Rozwiązywanie problemów klientów - zawsze starasz się znaleźć najlepsze rozwiązanie
Mile widziane
- Uwielbiasz kontakt z ludźmi i potrafisz ich słuchać
- Dobrze się komunikujesz i potrafisz jasno i zwięźle przekazywać informacje
- Lubisz uczyć się nowych rzeczy i rozwijać swoje umiejętności
- Jesteś cierpliwy, asertywny i potrafisz zachować spokój nawet w stresujących sytuacjach
Benefity
- dodatkowy wolny dzień z okazji Twoich urodzin
- prywatna opieka medyczna
- Pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- Stabilne zatrudnienie - praca na umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Pakiet szkoleń - wsparcie naszych ekspertów w zdobyciu wiedzy i umiejętności, które pomogą Ci w codziennej pracy
- elastyczny czas pracy
- Karta multisport
- Biuro z dogodną lokalizacją – blisko metro Stokłosy
- Przyjazną atmosferę pracy - w naszym zespole panuje miła i koleżeńska atmosfera
- spotkania integracyjne
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.