- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
KEA DRUKARNIA
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami firmy.
- Kalkulacja i przygotowywanie ofert dla klientów.
- Kompleksowa obsługa przydzielonej grupy klientów.
- Ustalenie i realizacja celów sprzedażowych w obsługiwanym koszyku klientów.
- Negocjowanie warunków handlowych współpracy oraz zawieranie umów handlowych.
- Zarządzanie relacjami biznesowymi z klientami z obsługiwanego koszyka.
- Planowanie działań handlowych dot. obsługiwanego koszyka Klientów.
- Nadzór nad prowadzoną dokumentacją.
Mile widziane
- Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania trafnych wniosków.
- Znajomość języka angielskiego (B2),
- min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego Bardzo dobra znajomość programu Excel (tabele przestawne, raporty, analizy),
- Doświadczenie w pracy na systemie ERP,
- Doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji handlowej,
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie do posiłków
- spotkania integracyjne
- owoce
- dodatkowe świadczenia socjalne
- parking dla pracowników
- firmowa biblioteka
- karty przedpłacone
- program rekomendacji pracowników
- paczki świąteczne
- firmowa drużyna sportowa
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie wakacji dzieci
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.