- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
Domino Executive Search
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wyjaśnianie rozbieżności w zamówieniach i dostawach,
- Praca polega na kontakcie mailowym i telefonicznym z klientem przede wszystkim z Niemiec,
- Wyjaśnianie reklamacji transportowych w dostawie (ilościowe, jakościowe i terminowość dostaw transportu)
Mile widziane
- Odpowiedzialność i sumienność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 , lub/i zamiennie niemieckiego poz.B2
- Znajomość excel jako narzędzia pracy na poziomie średnio-zaawansowanym
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w działach administracyjnych lub Customer service
Benefity
- Praca biurowa stacjonarna, możliwy HO raz w tygodniu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową , z docelowym długofalowym zatrudnieniem bezpośrednim
- Możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktury firmy.
- Dział Customer service
- Prace na I zmianę Pn- pt 6:00 - 14:00 lub 8:00 - 16-00 do ustalenia
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.