- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Grupa Geis
Podobne ogłoszenia
Opis
- Wsparcie organizacyjne pracowników Działu Sprzedaży,
- Utrzymywanie dobrych relacji z najważniejszymi Klientami oddziału,
- Prowadzenie korespondencji z Klientami oddziału.
- Przygotowywanie zestawień, raportów oraz ofert dla Klientów,
- Telefoniczna obsługa Klientów w bieżących sprawach,
Mile widziane
- Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności.
- Nastawienie na realizację zadań i osiągania wyznaczonych celów,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość programu Excel),
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Doświadczenie w dziale sprzedaży i/ lub przy obsłudze klienta,
- Komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
Benefity
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia,
- Uczestnictwo w rozwoju firmy.
- wyprawka szkolna
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- Współpracę z profesjonalnym i otwartym zespołem,
- Szereg benefitów (dofinansowanie wyprawki szkolnej, świadczenia świąteczne, program sportowy, prywatną opiekę medyczną, na preferencyjnych warunkach - grupowe ubezpieczenie na życie),
- prywatna opieka medyczna
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej organizacji,
- paczki świąteczne
- kawa / herbata
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- parking dla pracowników
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.