- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

AUTO1 Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat i procedur
- Obsługa infolinii obsługowo – informacyjnej dla klientów biznesowych, zarówno telefonicznie jak i mailowo
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
- Odporność na stres
- Doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Oferujemy
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie zajęć sportowych
- napoje
- Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
- spotkania integracyjne
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- brak dress code’u
- Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.