- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Aon Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współpraca z innymi zespołami oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta.
- Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków.
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami.
- Administracja elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową.
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie.
- Uczestnictwo w projektach działowych i międzyoddziałowych.
Mile widziane
- Samodzielność, terminowość i dokładność.
- Nastawienie na jakość realizowanych zadań.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowość do pogłębiania wiedzy.
Benefity
- Najlepsza na rynku opieka medyczna wraz z opieką stomatologiczną.
- Elastyczne środowisko pracy zdalnej.
- opieka stomatologiczna
- Zróżnicowane i integracyjne miejsce pracy – cenimy otwartość i autentyczność oraz wierzymy w moc informacji zwrotnej.
- Dodatkowe dni wolne od pracy, wykłady ekspertów, zajęcia sportowe.
- ubezpieczenie na życie
- Kultura doceniania pracowników.
- prywatna opieka medyczna
- Możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia i zasoby służące do dalszego rozwoju.
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- elastyczny czas pracy
- Bogaty pakiet benefitów.
- firmowa drużyna sportowa
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie nauki języków
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.