- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- specjalista ds. obsługi klienta
specjalista ds. obsługi klienta
specjalista ds. obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
PESA Bydgoszcz SA
Podobne ogłoszenia
Opis
- bieżący kontakt z klientem – proaktywne podejście do problemów, regularne monitorowanie statusu spraw w toku
- monitorowanie realizacji zgłoszeń aż do ich skutecznego i terminowego rozwiązania
- dystrybucja zgłaszanych problemów do odpowiednich osób w pesa
- organizacja cyklicznych spotkań serwisowych/eksploatacyjnych
- utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi, dla których pesa świadczy usługi gwarancyjne i utrzymaniowe
- pełnienie roli spoc (single point of contact) dla spraw eskalacyjnych klienta
Mile widziane
- • minimum – znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami
- • doświadczenia na podobnych stanowiskach (np. customer service manager, customer satisfaction manager)
- • znajomości rynku pojazdów szynowych i jego specyfiki
- • asertywności oraz umiejętności rozwiązywania problemów
Benefity
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.