- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
KLER S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- kompleksowa obsługa klienta eksportowego od momentu zamówienia do jego realizacji oraz obsługa po transakcyjna,
- stałe wsparcie klientów, udzielanie informacji, wyszukiwanie rozwiązań,
- koordynacja procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta.
- wprowadzanie przesłanych przez klientów zamówień do systemu, ich weryfikacja i potwierdzenie przyjęcia zamówienia,
- zarządzanie właściwą komunikacją z powierzonymi klientami,
- współpraca z działami wewnątrzfirmowymi,
- zarządzanie logistyką dostaw do klientów,
Mile widziane
- umiejętność praktycznego posługiwania się pakietem MS Office,
- mile widziane doświadczenie we współpracy z odbiorcami zagranicznymi.
- znajomość języka niemieckiego - biegle w mowie i w piśmie (warunek konieczny),
- motywacja do zapewnienia doskonałej obsługi naszym klientom,
- umiejętność efektywnej współpracy z innymi.
- wysoka kultura osobista,
- znajomość języka rosyjskiego lub innego języka obcego w stopniu komunikatywnym (mile widziana),
- doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
Benefity
- Work-life Balance.
- dobrą atmosferę w pracy,
- umowa o pracę,
- program wdrożeniowy i katalog szkoleń wewnętrznych,
- motywacyjny system wynagrodzeń,
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.