- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

Devire Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zarządzanie danymi w wewnętrznym systemie.
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (infolinia wychodząca przychodząca),
- Sprzedaż produktów i usług, przedstawianie klientom oferty i udzielanie informacji o produktach oraz usługach firmy, ich dostępności, parametrach i funkcjonalnościach,
- Wsparcie klientów w zakresie reklamacji, rekomendacji produktów, zgłoszeń serwisowych i zwrotów,
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w branży AGD),
- Wysoka kultura osobista i profesjonalizm,
- Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- System premiowy,
- Biuro w świetnej lokalizacji - okolice Ronda Daszyńskiego,
- Hybrydowymodel pracy po okresie szkoleniowym,
- Współpracę w długiej perspektywie z realnymi możliwościami rozwoju.
- Pracę od poniedziałku do piątkuw godzinach 9-17,
- Szkolenia wdrożeniowe,
- Benefity pozapłacowe(min. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze),
- Stabilną pracę w renomowanej firmie,
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.