To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi klienta – infolinia przychodząca w j. angielskim
Specjalista ds. obsługi klienta – infolinia przychodząca w j. angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta – infolinia przychodząca w j. angielskim
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

DATABROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Podobne ogłoszenia
Opis
- obsługa połączeń przychodzących;
- udzielanie kompleksowych informacji klientom oraz rozwiązywanie problemów dotyczących przesyłek umieszczanych w paczkomatach oraz przesyłek kurierskich;
- po dłuższej współpracy możliwość pracy w weekendy i święta.
- przestrzeganie określonych parametrów jakościowych i ilościowych dla danego projektu;
- dbanie o pozytywny odbiór usług naszego Partnera;
Wymagania
- lubisz rozmawiać z klientami, potrafisz słuchać ich potrzeb i skutecznie rozwiązać ich problemy;
- doświadczenie w kontakcie z klientem na infolinii przychodzącej/wychodzącej.
- samodzielność i dyscyplina są dla nas bardzo ważne, chcemy ufać sobie nawzajem - zależy nam, aby dzielić się wiedzą i wzajemnie się wspierać;
- empatia i opanowanie.
- WYMÓG KONIECZNY - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym, znajomość języka polskiego;
- punktualność;
- obsługa komputera nie sprawia Ci problemów;
Oferujemy
- wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie 33 -35 zł/h brutto, dodatkowo premie za wyniki;
- przyjazna atmosfera w zgranym zespole;
- praca w godzinach od 10:00 do 23:00;
- narzędzia niezbędne do pracy;
- możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- możliwość korzystania z karty sportowej;
- ubezpieczenie na życie
- długoterminową współpracę.
- profesjonalne szkolenie wstępne, które przygotuje Cię do pracy, a także opiekę Supervisora i Kierownika Projektu w codziennej pracy;
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;