- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

CYBER_FOLKS SPÓŁKA AKCYJNA
Podobne ogłoszenia
Opis
- Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat)
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę
- Współpraca z innymi działami firmy w celu szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów klientów
- Konfiguracja i zarządzanie usługami internetowymi w ramach gotowych rozwiązań
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę
Wymagania
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym
- Umiejętność zarządzania strefą DNS
- Znajomość paneli hostingowych (np. Direct Admin)
- Znajomość technologii związanych z zarządzaniem serwerami współdzielonymi oraz serwerami ROOT
- Doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową oraz podstawowa znajomość popularnych CMS-ów (WordPress, Joomla, PrestaShop)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość architektury serwisów internetowych i baz danych
- Doświadczenie w konfiguracji programów pocztowych (POP3, IMAP, SMTP)
- Umiejętność czytania logów systemowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analizy komunikatów błędów dla skryptów PHP oraz błędów HTML
- Umiejętność czytania logów pocztowych oraz diagnozowania problemów związanych z dostarczaniem poczty
- Łatwość przyswajania wiedzy technicznej z zakresu IT i chęć do nauki
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne czytanie dokumentacji
- Podstawowa znajomość środowiska Linux i SSH
- Swoboda w kontakcie z klientem i dobre umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie kursu języka obcego
- firmowa biblioteka
- Kartę Benefit Systems - Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie nauki języków
- Stałe wynagrodzenie oraz premia, zależne od doświadczenia i zaangażowania
- możliwość pracy zdalnej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
- Prywatną opiekę medyczną
- spotkania integracyjne
- program rekomendacji pracowników
- Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
- świętowanie urodzin
- System kafeteryjny
- kawa / herbata
- Dzień wolny z okazji Twoich urodzin
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.