27.01.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

logo
CYBER_FOLKS SPÓŁKA AKCYJNA

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Wierzbięcice 1B, Poznań, wielkopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat)
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów klientów
  • Konfiguracja i zarządzanie usługami internetowymi w ramach gotowych rozwiązań
  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę

Wymagania

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym
  • Umiejętność zarządzania strefą DNS
  • Znajomość paneli hostingowych (np. Direct Admin)
  • Znajomość technologii związanych z zarządzaniem serwerami współdzielonymi oraz serwerami ROOT
  • Doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową oraz podstawowa znajomość popularnych CMS-ów (WordPress, Joomla, PrestaShop)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość architektury serwisów internetowych i baz danych
  • Doświadczenie w konfiguracji programów pocztowych (POP3, IMAP, SMTP)
  • Umiejętność czytania logów systemowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analizy komunikatów błędów dla skryptów PHP oraz błędów HTML
  • Umiejętność czytania logów pocztowych oraz diagnozowania problemów związanych z dostarczaniem poczty
  • Łatwość przyswajania wiedzy technicznej z zakresu IT i chęć do nauki
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne czytanie dokumentacji
  • Podstawowa znajomość środowiska Linux i SSH
  • Swoboda w kontakcie z klientem i dobre umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy

Benefity

  • ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie kursu języka obcego
  • firmowa biblioteka
  • Kartę Benefit Systems - Multisport
  • Ubezpieczenie grupowe
  • dofinansowanie nauki języków
  • Stałe wynagrodzenie oraz premia, zależne od doświadczenia i zaangażowania
  • możliwość pracy zdalnej
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • brak dress code’u
  • prywatna opieka medyczna
  • Prywatną opiekę medyczną
  • spotkania integracyjne
  • program rekomendacji pracowników
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • świętowanie urodzin
  • System kafeteryjny
  • kawa / herbata
  • Dzień wolny z okazji Twoich urodzin
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
CYBER_FOLKS SPÓŁKA AKCYJNA Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: CYBER_FOLKS SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w: ul. ul. Franklina Roosevelta, 60-829, Poznań, Polska, 60-829, Poznań, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.