Od zaraz
30.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

logo
KONTUR Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Prymasa Augusta Hlonda 10, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Aktywne poszukiwanie nowych rynków francuskojęzycznych oraz prowadzenie rozmów handlowych (cold calling)
  • Praca z systemem CRM – aktualizacja i zarządzanie danymi klientów oraz historią transakcji
  • Kompleksowa obsługa klientów francuskojęzycznych (telefoniczna, mailowa, czat online) w zakresie zamówień, reklamacji, zapytań produktowych oraz potwierdzania zamówień i warunków dostawy z Polski
  • Realizacja i przetwarzanie zamówień – zapewnienie kompletności dokumentacji i jej przekazanie do działów produkcji lub logistyki
  • Monitorowanie potrzeb klientów, analiza zgłoszeń oraz inicjowanie usprawnień w procesach obsługi klienta
  • Tłumaczenie dokumentów, korespondencji oraz materiałów marketingowych z/na język francuski
  • Tworzenie raportów sprzedażowych oraz analiza danych na potrzeby Zarządu
  • Profesjonalne wsparcie klienta i rozwiązywanie zgłoszonych problemów zgodnie ze standardami firmy
  • Przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych, umów oraz innych dokumentów sprzedażowych

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w tłumaczeniach (dokumenty handlowe, marketingowe, korespondencja)
  • Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1)
  • Umiejętność profesjonalnej komunikacji z klientem (telefonicznie, mailowo, przez czat)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane w środowisku międzynarodowym lub B2B)
  • Znajomość procesów sprzedażowych i logistycznych, w tym przetwarzania zamówień
  • Umiejętność tworzenia i redagowania ofert handlowych, prezentacji, umów i raportów
  • Znajomość systemów CRM i umiejętność pracy z bazami danych klientów
  • Proaktywność w poszukiwaniu klientów i rozwijaniu rynku (mile widziane doświadczenie w cold callingu)
  • Biegła obsługa komputera – pakiet MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
  • Zdolności analityczne – umiejętność monitorowania potrzeb klientów i wyciągania wniosków z danych
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań

Oferujemy

  • Dodatkowe benefity pozapłacowe: karta Multisport oraz grupowe ubezpieczenie na życie
  • Swobodę działania i podejmowania decyzji w ramach powierzonych obowiązków
  • Możliwość realnego wpływu na wizerunek firmy na rynkach zagranicznych
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz konkurencyjne wynagrodzenie
  • brak dress code’u
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznym i wspierającym zespole
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
  • pikniki rodzinne
  • kawa / herbata
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Wysoki poziom samodzielności i autonomii w organizacji własnej pracy
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do efektywnej pracy
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
KONTUR Sp. z o.o. Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: KONTUR Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Kolonia Komarno, 21-543, Konstantynów, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.