- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

KONTUR Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Aktywne poszukiwanie nowych rynków francuskojęzycznych oraz prowadzenie rozmów handlowych (cold calling)
- Praca z systemem CRM – aktualizacja i zarządzanie danymi klientów oraz historią transakcji
- Kompleksowa obsługa klientów francuskojęzycznych (telefoniczna, mailowa, czat online) w zakresie zamówień, reklamacji, zapytań produktowych oraz potwierdzania zamówień i warunków dostawy z Polski
- Realizacja i przetwarzanie zamówień – zapewnienie kompletności dokumentacji i jej przekazanie do działów produkcji lub logistyki
- Monitorowanie potrzeb klientów, analiza zgłoszeń oraz inicjowanie usprawnień w procesach obsługi klienta
- Tłumaczenie dokumentów, korespondencji oraz materiałów marketingowych z/na język francuski
- Tworzenie raportów sprzedażowych oraz analiza danych na potrzeby Zarządu
- Profesjonalne wsparcie klienta i rozwiązywanie zgłoszonych problemów zgodnie ze standardami firmy
- Przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych, umów oraz innych dokumentów sprzedażowych
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w tłumaczeniach (dokumenty handlowe, marketingowe, korespondencja)
- Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1)
- Umiejętność profesjonalnej komunikacji z klientem (telefonicznie, mailowo, przez czat)
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane w środowisku międzynarodowym lub B2B)
- Znajomość procesów sprzedażowych i logistycznych, w tym przetwarzania zamówień
- Umiejętność tworzenia i redagowania ofert handlowych, prezentacji, umów i raportów
- Znajomość systemów CRM i umiejętność pracy z bazami danych klientów
- Proaktywność w poszukiwaniu klientów i rozwijaniu rynku (mile widziane doświadczenie w cold callingu)
- Biegła obsługa komputera – pakiet MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
- Zdolności analityczne – umiejętność monitorowania potrzeb klientów i wyciągania wniosków z danych
- Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań
Oferujemy
- Dodatkowe benefity pozapłacowe: karta Multisport oraz grupowe ubezpieczenie na życie
- Swobodę działania i podejmowania decyzji w ramach powierzonych obowiązków
- Możliwość realnego wpływu na wizerunek firmy na rynkach zagranicznych
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz konkurencyjne wynagrodzenie
- brak dress code’u
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznym i wspierającym zespole
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
- pikniki rodzinne
- kawa / herbata
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Wysoki poziom samodzielności i autonomii w organizacji własnej pracy
- Wszelkie niezbędne narzędzia do efektywnej pracy
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.