- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi Pacjenta
Specjalista ds. obsługi Pacjenta

Specjalista ds. obsługi Pacjenta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Affidea Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- współpraca z personelem medycznym
- udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
Wymagania
- pozytywne nastawieniem do ludzi oraz chęć pomocy innym
- cierpliwość i wrażliwość na potrzeby innych
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży medycznej (min. 1 rok)
- umiejętność współpracy w zespole oraz wysoka kultura osobista
- wyznawanie zasady, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
- praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywaniem zadań od A do Z
- samodzielność i wykazywanie inicjatywy
- gotowość do pracy w różnych godzinach (praca zmianowa)
Oferujemy
- otrzymasz szansę wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez placówkę, poprzez kreowanie jej pozytywnego wizerunku
- będziesz miał możliwość zdobycia doświadczenia w otoczeniu najlepszych specjalistów
- zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
- bezpłatny dostęp do aplikacji nauki języka angielskiego
- uzyskasz możliwości rozwoju w strukturach Affidea, co pozwoli na wykorzystanie Twojego potencjału zawodowego
- staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwoju
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.