- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Postępowania Sądowego
Specjalista ds. Postępowania Sądowego

Specjalista ds. Postępowania Sądowego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Intrum Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- bieżące wsparcie pracy w Kancelarii
- kontakt z klientem zewnętrznym
- sporządzanie pozwów oraz projektów pism w toku postępowań sądowych, w tym uzupełnianie braków formalnych, sporządzanie odpowiedzi na sprzeciwy, apelacji, zażaleń
- telefoniczny kontakt z sądami w zakresie przebiegu postępowania i przeciwdziałania przewlekłości postępowania
- monitorowanie postępowań i podejmowanie czynności uzasadnionych stanem postępowania
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub studenci zaoczni (preferowany kierunek: prawo, administracja)
- aplikanci adwokaccy lub radcowscy
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność sporządzania pism procesowych oraz analizy stanu faktycznego i prawnego powierzonych spraw
- komunikatywność
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- dokładność, skrupulatność
- znajomość zagadnień prawnych (w szczególności w zakresie obsługi wierzytelności na etapie postępowania sądowego)
Oferujemy
- prywatna opieka medyczna
- pracę w komfortowych warunkach i przyjaznym otoczeniu
- możliwość rozwoju i zbudowania ścieżki rozwoju razem z Intrum
- inicjatywy dobroczynne
- program emerytalny
- owoce
- możliwość pracy zdalnej
- kawa / herbata
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ubezpieczenie na życie
- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko
- elastyczne godziny pracy 7-17
- atrakcyjne benefity finansowane i współfinansowane przez pracodawcę (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeterii MyBenefit)
- program rekomendacji pracowników
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.