- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta

Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Autohero Polska Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Rozpatrywanie reklamacji oraz nadzorowanie ich prawidłowego i terminowego zakończenia w zespole
- Tworzenie raportów związanych z procesem reklamacyjnym.
- Wsparcie klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
- Ocena zasadności roszczeń klientów
- Analiza zgłoszeń reklamacyjnych i podejmowanie działań w celu zmniejszenia ich liczby
Wymagania
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony praw klienta – w szczególności zasad rękojmi i gwarancji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
- Samodyscyplina i dobra organizacja pracy
- Wiedza i doświadczenie w zakresie napraw mechanicznych – mile widziane wykształcenie kierunkowe
- Doświadczenie w zakresie obsługi gwarancyjnej i reklamacyjnej
Oferujemy
- owoce
- Codziennie darmowy obiad
- prywatna opieka medyczna
- napoje
- kawa / herbata
- Zniżki na studia dla pracowników i ich dzieci
- program rekomendacji pracowników
- ubezpieczenie na życie
- Pakiet zniżek na studia
- Zniżka pracownicza - zakup samochodów na preferencyjnych warunkach cenowych
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dofinansowanie zajęć sportowych
- spotkania integracyjne
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Benefity pozapłacowe :karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie nauki języków
- Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.