- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. rekrutacji
Specjalista ds. rekrutacji

Specjalista ds. rekrutacji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Kancelaria Sejmu - Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych
Podobne ogłoszenia
Opis
- • przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na stronie Kancelarii Sejmu i serwisach rekrutacyjnych,
- 3. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym pracą w Kancelarii Sejmu.
- • analiza i selekcja nadesłanych ofert,
- • przygotowywanie dokumentacji rekrutacyjnej,
- 1. Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych, w tym:
- 2. Administrowanie bazą ofert.
- • organizowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
Wymagania
- • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- • samodzielność i dobra organizacja pracy,
- • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej - realizacja zadań związanych z rekrutacją.
- • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- • dyspozycyjność.
- Wymagania pożądane:
- • wykształcenie wyższe magisterskie,
- • pozytywne podejście do kandydatów i do pracy,
- ukończona aplikacja administracyjna,
- studia podyplomowe związane z charakterem pracy,
- umiejętność obsługi programu SAP oraz EZD.
- • zaangażowanie i odpowiedzialność,
- • 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska różnego szczebla,
- Wymagania konieczne:
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.