logo
Od zaraz
06.11.2024

Specjalista ds. Relacji i Rozwoju Klienta

logo
Cartrack Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Relacji i Rozwoju Klienta

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Umowa zlecenie:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 67, Warszawa, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Telefoniczny kontakt z klientem
  • Wsparcie dla działu handlowego w negocjacjach z klientami
  • Przygotowywanie dokumentów i raportów
  • Prowadzenie szkoleń online dla klientów
  • Udział w procesie ścieżki klienta - współtworzenie i wdrażanie nowych procesów w dziedzinie CX i CS
  • Sprzedaż/przedłużenia umów do aktualnych klientów B2B
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami

Mile widziane

  • Otwartość i chęć do pracy w wystandaryzowanych procesach sprzedażowych
  • Doświadczenie w branży technologicznej lub motoryzacyjnej
  • Orientacja na wynik i osiąganie wyznaczonych celów
  • Umiejętność wywierania wpływu w sposób asertywny
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania efektywnych relacji z klientami
  • Umiejętność swobodnej rozmowy z klientami przez telefon i spotkania online
  • Doskonała organizacja pracy, systematyczność i skrupulatność

Benefity

  • Wyjazdy integracyjne
  • Pracę w nowoczesnym biurze na Ursynowie
  • Stabilne stanowisko i możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji, która jest otwarta na zmiany
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover, kartę Multisport oraz bony zakupowe
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub Umowę B2B lub Umowę zlecenie
  • dodatkowy wolny dzień z okazji Twoich urodzin
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka medyczna
  • Niezbędne narzędzia pracy – telefon, komputer
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku będącej liderem w swojej branży telematycznej, wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród jak Gazele Biznesu
  • Karta multisport
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Cartrack Polska Sp. z o.o. Specjalista ds. Relacji i Rozwoju Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.