logo
Od zaraz
08.11.2024

Specjalista ds. Trade Marketingu

logo
La Lorraine Polska sp.z o.o.

Specjalista ds. Trade Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki (powiat nowodworski), mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • bliska współpraca z zespołem Marketingu & NPD, Sprzedaży, Jakości, Zakupów i Administracji
  • organizowanie i koordynowanie produktowych sesji zdjęciowych, przygotowywanie i wybór odpowiednich produktów do sesji, współpraca z fotografem
  • koordynowanie działań związanych z zarządzaniem stoiskami Shop in Shops: projektowanie regałów, tworzenie grafiki, współpraca z architektem i producentem mebli
  • realizacja projektów trade marketingowych zgodnie z kalendarzem aktywności m.in. organizację akcji promocyjnych, przygotowanie i druk materiałów POS, broszur, katalogów, w tym dobór i organizacja narzędzi trade marketingowych
  • analiza i monitoring działań konkurencji w kanałach sprzedaży, w portalach branżowych, w tym regularne wizyty rynkowe, monitorowanie nowości, cen produktów
  • zarządzanie magazynem materiałów marketingowych
  • koordynowanie targów, eventów wystawienniczych i pokazów u klientów
  • współpraca z agencjami i producentami materiałów promocyjnych
  • wsparcie działu sprzedaży w terenie oraz w biurze, w tym koordynacja wysyłek materiałów POS do Przedstawicieli Handlowych w terenie
  • monitorowanie wydatków marketingowych w ramach prowadzonych projektów
  • zarządzanie i archiwizacja bazą zdjęć produktowych

Mile widziane

  • wysokie poczucie estetyki i umiejętność skupienia się na detalach
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami i we współpracy z agencjami marketingowymi
  • doświadczenie w tworzeniu i implementowaniu programów dla dystrybutorów oraz promocji konsumenckich
  • proaktywność i dynamizm w działaniu
  • umiejętności analityczne i systematyczność
  • znajomość MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
  • znajomość angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (min. B1)
  • znajomość zagadnień komunikacji marketingowej i najnowszych trendów w trade marketingu
  • min. 2-letnie doświadczenie w trade marketingu, marketingu, sprzedaży lub działach związanych z obsługą klienta
  • doświadczenie w projektowaniu i produkcji katalogów i broszur, materiałów wspierających ekspozycję produktów
  • prawo jazdy kat B
  • wykształcenie wyższe: Marketing i Zarządzanie, Ekonomia
  • doświadczenie w branży spożywczej
  • duża samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku pracy

Benefity

  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji lidera w swojej branży
  • parking dla pracowników
  • owoce
  • karty przedpłacone
  • Dodatkowe świadczenia: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karty MultiSport
  • świeże pieczywo na śniadanie
  • Dostęp do świeżego pieczywa
  • prywatna opieka medyczna
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Przyjazna atmosferę, wysokie standardy pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • ubezpieczenie na życie
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
La Lorraine Polska sp.z o.o. Specjalista ds. Trade Marketingu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.