- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Trade Marketingu
Specjalista ds. Trade Marketingu
Specjalista ds. Trade Marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
La Lorraine Polska sp.z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- bliska współpraca z zespołem Marketingu & NPD, Sprzedaży, Jakości, Zakupów i Administracji
- organizowanie i koordynowanie produktowych sesji zdjęciowych, przygotowywanie i wybór odpowiednich produktów do sesji, współpraca z fotografem
- koordynowanie działań związanych z zarządzaniem stoiskami Shop in Shops: projektowanie regałów, tworzenie grafiki, współpraca z architektem i producentem mebli
- realizacja projektów trade marketingowych zgodnie z kalendarzem aktywności m.in. organizację akcji promocyjnych, przygotowanie i druk materiałów POS, broszur, katalogów, w tym dobór i organizacja narzędzi trade marketingowych
- analiza i monitoring działań konkurencji w kanałach sprzedaży, w portalach branżowych, w tym regularne wizyty rynkowe, monitorowanie nowości, cen produktów
- zarządzanie magazynem materiałów marketingowych
- koordynowanie targów, eventów wystawienniczych i pokazów u klientów
- współpraca z agencjami i producentami materiałów promocyjnych
- wsparcie działu sprzedaży w terenie oraz w biurze, w tym koordynacja wysyłek materiałów POS do Przedstawicieli Handlowych w terenie
- monitorowanie wydatków marketingowych w ramach prowadzonych projektów
- zarządzanie i archiwizacja bazą zdjęć produktowych
Mile widziane
- wysokie poczucie estetyki i umiejętność skupienia się na detalach
- doświadczenie w zarządzaniu projektami i we współpracy z agencjami marketingowymi
- doświadczenie w tworzeniu i implementowaniu programów dla dystrybutorów oraz promocji konsumenckich
- proaktywność i dynamizm w działaniu
- umiejętności analityczne i systematyczność
- znajomość MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
- znajomość angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (min. B1)
- znajomość zagadnień komunikacji marketingowej i najnowszych trendów w trade marketingu
- min. 2-letnie doświadczenie w trade marketingu, marketingu, sprzedaży lub działach związanych z obsługą klienta
- doświadczenie w projektowaniu i produkcji katalogów i broszur, materiałów wspierających ekspozycję produktów
- prawo jazdy kat B
- wykształcenie wyższe: Marketing i Zarządzanie, Ekonomia
- doświadczenie w branży spożywczej
- duża samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku pracy
Benefity
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji lidera w swojej branży
- parking dla pracowników
- owoce
- karty przedpłacone
- Dodatkowe świadczenia: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karty MultiSport
- świeże pieczywo na śniadanie
- Dostęp do świeżego pieczywa
- prywatna opieka medyczna
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Przyjazna atmosferę, wysokie standardy pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- dodatkowe świadczenia socjalne
- ubezpieczenie na życie
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.