logo
Od zaraz
24.09.2024

Specjalista ds. Trade Marketingu

logo
La Lorraine Polska sp.z o.o.

Specjalista ds. Trade Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki (powiat nowodworski), Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • wsparcie działu sprzedaży w terenie oraz w biurze, w tym koordynacja wysyłek materiałów POS do Przedstawicieli Handlowych w terenie
  • bliska współpraca z zespołem Marketingu & NPD, Sprzedaży, Jakości, Zakupów i Administracji
  • monitorowanie wydatków marketingowych w ramach prowadzonych projektów
  • organizowanie i koordynowanie produktowych sesji zdjęciowych, przygotowywanie i wybór odpowiednich produktów do sesji, współpraca z fotografem
  • analiza i monitoring działań konkurencji w kanałach sprzedaży, w portalach branżowych, w tym regularne wizyty rynkowe, monitorowanie nowości, cen produktów
  • zarządzanie i archiwizacja bazą zdjęć produktowych
  • współpraca z agencjami i producentami materiałów promocyjnych
  • realizacja projektów trade marketingowych zgodnie z kalendarzem aktywności m.in. organizację akcji promocyjnych, przygotowanie i druk materiałów POS, broszur, katalogów, w tym dobór i organizacja narzędzi trade marketingowych
  • koordynowanie targów, eventów wystawienniczych i pokazów u klientów
  • zarządzanie magazynem materiałów marketingowych
  • koordynowanie działań związanych z zarządzaniem stoiskami Shop in Shops: projektowanie regałów, tworzenie grafiki, współpraca z architektem i producentem mebli

Mile widziane

  • prawo jazdy kat B
  • doświadczenie w projektowaniu i produkcji katalogów i broszur, materiałów wspierających ekspozycję produktów
  • znajomość zagadnień komunikacji marketingowej i najnowszych trendów w trade marketingu
  • duża samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku pracy
  • umiejętności analityczne i systematyczność
  • wysokie poczucie estetyki i umiejętność skupienia się na detalach
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami i we współpracy z agencjami marketingowymi
  • wykształcenie wyższe: Marketing i Zarządzanie, Ekonomia
  • znajomość MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
  • doświadczenie w tworzeniu i implementowaniu programów dla dystrybutorów oraz promocji konsumenckich
  • proaktywność i dynamizm w działaniu
  • doświadczenie w branży spożywczej
  • min. 2-letnie doświadczenie w trade marketingu, marketingu, sprzedaży lub działach związanych z obsługą klienta
  • znajomość angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (min. B1)

Benefity

  • parking dla pracowników
  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji lidera w swojej branży
  • karty przedpłacone
  • Dostęp do świeżego pieczywa
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Przyjazna atmosferę, wysokie standardy pracy
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • prywatna opieka medyczna
  • Dodatkowe świadczenia: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karty MultiSport
  • świeże pieczywo na śniadanie
  • owoce
  • ubezpieczenie na życie
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
La Lorraine Polska sp.z o.o. Specjalista ds. Trade Marketingu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.