To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
11.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

logo
CLEVER FRAME SP. Z O.O.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Umowa o pracę:
6 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Sarnia 2, Wrocław, dolnośląskie
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Liczba wakatów: 2

Opis

  • Podczas wyjazdów będziesz nawiązywać nowe kontakty biznesowe, prezentując nasze produkty oraz zostawiając materiały marketingowe na stoiskach targowych.
  • W ramach Twoich obowiązków będziesz obsługiwać zarówno małe i średnie firmy, jak i duże, uznane marki.
  • Do Twoich zadań będzie również należało budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz rozwijanie współpracy z Klientami poprzez umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych i wysyłkę materiałów marketingowych do Klientów.
  • Twoim głównym celem będzie zachęcanie do zapoznania się z naszą ofertą produktową.
  • W Dziale Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiadać za badanie potrzeb Klientów podczas rozmów telefonicznych oraz wizyt na targach, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Wymagania

  • Elastyczności i dyspozycyjności - średnio w ciągu miesiąca odbywamy 2 jednodniowe wyjazdy służbowe, więc jeśli ciągła praca za biurkiem nie jest dla Ciebie to idealnie się składa!
  • Cenimy również samodzielność i przejmowanie inicjatywy, to Ty decydujesz w jaki sposób zbudujesz relację ze swoimi Klientami.
  • W codziennej pracy korzystamy z pakietu Microsoft Office, dlatego oczekujemy, że jego podstawy nie będą dla Ciebie tajemnicą.
  • Umiejętności pracy zespołowej - współpracujemy z ludźmi kreatywnymi i lubiącymi angażować się w różne ciekawe projekty zespołowe, dlatego ważne jest dla nas aby potrafić efektywnie współdziałać z innymi, dzielić się pomysłami i aktywnie uczestniczyć w realizacji wspólnych celów.
  • Doświadczenia - szukamy osób, które posiadają doświadczenie w kontakcie telefonicznym i obsłudze Klienta np.: w Biurze Obsługi Klienta, windykacji, call center, umawianiu spotkań.

Oferujemy

  • prywatna opieka medyczna
  • Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System wynagrodzeń opierający się na podstawie oraz premii, która składa się z 3 parametrów, dzięki czemu masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie.
  • Brak dress code’u.
  • brak dress code’u
  • inicjatywy dobroczynne
  • Onboarding prowadzony przez dedykowanego buddy'ego, który będzie Cię wspierał w podróży po organizacji oraz pomoże Ci odnaleźć się w nowym środowisku zawodowym i produktowym.
  • spotkania integracyjne
  • napoje
  • Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
  • Stabilne wynagrodzenie oparte na umowie o pracę.
  • świętowanie urodzin
  • kawa / herbata
  • ubezpieczenie na życie
  • W piątek kończymy szybciej! pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, a w piątki 8-14:00.
  • Wsparcie merytoryczne oraz szkolenia prowadzone przez dedykowanego Trenera Sprzedaży.
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • parking dla pracowników

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.