- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Specjalista ds. Wsparcia Klienta
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Liczba wakatów: Liczba wakatów: 2

CLEVER FRAME SP. Z O.O.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Podczas wyjazdów będziesz nawiązywać nowe kontakty biznesowe, prezentując nasze produkty oraz zostawiając materiały marketingowe na stoiskach targowych.
- W ramach Twoich obowiązków będziesz obsługiwać zarówno małe i średnie firmy, jak i duże, uznane marki.
- Do Twoich zadań będzie również należało budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz rozwijanie współpracy z Klientami poprzez umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych i wysyłkę materiałów marketingowych do Klientów.
- Twoim głównym celem będzie zachęcanie do zapoznania się z naszą ofertą produktową.
- W Dziale Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiadać za badanie potrzeb Klientów podczas rozmów telefonicznych oraz wizyt na targach, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Wymagania
- Elastyczności i dyspozycyjności - średnio w ciągu miesiąca odbywamy 2 jednodniowe wyjazdy służbowe, więc jeśli ciągła praca za biurkiem nie jest dla Ciebie to idealnie się składa!
- Cenimy również samodzielność i przejmowanie inicjatywy, to Ty decydujesz w jaki sposób zbudujesz relację ze swoimi Klientami.
- W codziennej pracy korzystamy z pakietu Microsoft Office, dlatego oczekujemy, że jego podstawy nie będą dla Ciebie tajemnicą.
- Umiejętności pracy zespołowej - współpracujemy z ludźmi kreatywnymi i lubiącymi angażować się w różne ciekawe projekty zespołowe, dlatego ważne jest dla nas aby potrafić efektywnie współdziałać z innymi, dzielić się pomysłami i aktywnie uczestniczyć w realizacji wspólnych celów.
- Doświadczenia - szukamy osób, które posiadają doświadczenie w kontakcie telefonicznym i obsłudze Klienta np.: w Biurze Obsługi Klienta, windykacji, call center, umawianiu spotkań.
Oferujemy
- prywatna opieka medyczna
- Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- System wynagrodzeń opierający się na podstawie oraz premii, która składa się z 3 parametrów, dzięki czemu masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie.
- Brak dress code’u.
- brak dress code’u
- inicjatywy dobroczynne
- Onboarding prowadzony przez dedykowanego buddy'ego, który będzie Cię wspierał w podróży po organizacji oraz pomoże Ci odnaleźć się w nowym środowisku zawodowym i produktowym.
- spotkania integracyjne
- napoje
- Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
- Stabilne wynagrodzenie oparte na umowie o pracę.
- świętowanie urodzin
- kawa / herbata
- ubezpieczenie na życie
- W piątek kończymy szybciej! pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, a w piątki 8-14:00.
- Wsparcie merytoryczne oraz szkolenia prowadzone przez dedykowanego Trenera Sprzedaży.
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- parking dla pracowników
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.