Od zaraz
Nowe
11.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

logo
CLEVER FRAME SP. Z O.O.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Umowa o pracę:
6 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Sarnia 2, Wrocław, dolnośląskie
  • Niewymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Liczba wakatów: 2

Opis

  • Podczas wyjazdów będziesz nawiązywać nowe kontakty biznesowe, prezentując nasze produkty oraz zostawiając materiały marketingowe na stoiskach targowych.
  • W ramach Twoich obowiązków będziesz obsługiwać zarówno małe i średnie firmy, jak i duże, uznane marki.
  • Do Twoich zadań będzie również należało budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz rozwijanie współpracy z Klientami poprzez umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych i wysyłkę materiałów marketingowych do Klientów.
  • Twoim głównym celem będzie zachęcanie do zapoznania się z naszą ofertą produktową.
  • W Dziale Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiadać za badanie potrzeb Klientów podczas rozmów telefonicznych oraz wizyt na targach, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Wymagania

  • Elastyczności i dyspozycyjności - średnio w ciągu miesiąca odbywamy 2 jednodniowe wyjazdy służbowe, więc jeśli ciągła praca za biurkiem nie jest dla Ciebie to idealnie się składa!
  • Cenimy również samodzielność i przejmowanie inicjatywy, to Ty decydujesz w jaki sposób zbudujesz relację ze swoimi Klientami.
  • W codziennej pracy korzystamy z pakietu Microsoft Office, dlatego oczekujemy, że jego podstawy nie będą dla Ciebie tajemnicą.
  • Umiejętności pracy zespołowej - współpracujemy z ludźmi kreatywnymi i lubiącymi angażować się w różne ciekawe projekty zespołowe, dlatego ważne jest dla nas aby potrafić efektywnie współdziałać z innymi, dzielić się pomysłami i aktywnie uczestniczyć w realizacji wspólnych celów.
  • Doświadczenia - szukamy osób, które posiadają doświadczenie w kontakcie telefonicznym i obsłudze Klienta np.: w Biurze Obsługi Klienta, windykacji, call center, umawianiu spotkań.

Oferujemy

  • prywatna opieka medyczna
  • Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System wynagrodzeń opierający się na podstawie oraz premii, która składa się z 3 parametrów, dzięki czemu masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie.
  • Brak dress code’u.
  • brak dress code’u
  • inicjatywy dobroczynne
  • Onboarding prowadzony przez dedykowanego buddy'ego, który będzie Cię wspierał w podróży po organizacji oraz pomoże Ci odnaleźć się w nowym środowisku zawodowym i produktowym.
  • spotkania integracyjne
  • napoje
  • Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
  • Stabilne wynagrodzenie oparte na umowie o pracę.
  • świętowanie urodzin
  • kawa / herbata
  • ubezpieczenie na życie
  • W piątek kończymy szybciej! pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, a w piątki 8-14:00.
  • Wsparcie merytoryczne oraz szkolenia prowadzone przez dedykowanego Trenera Sprzedaży.
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • parking dla pracowników
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
CLEVER FRAME SP. Z O.O. Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: CLEVER FRAME SP. Z O.O. z siedzibą w: ul. ul. Gen. Stefana Grota-Roweckiego, 52-214, Wrocław, Polska, 52-214, Wrocław, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.