21.03.2025

Specjalista ds. Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu

logo
Polskie Linie Lotnicze LOT

Specjalista ds. Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Komitetu Obrony Robotników 43, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Analizowanie niezawodności floty i podzespołów, celem wdrażania akcji korygujących
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PLL LOT S.A. w zakresie powiązanym z zagadnieniami dotyczącymi technicznego utrzymania floty
  • Planowanie, zamawianie i nadzorowanie obsługi technicznej samolotów i ich wyposażenia
  • Planowanie, monitorowanie i optymalizowanie kosztów technicznego utrzymania floty PLL LOT S.A, w tym w szczególności kosztów jej obsługi technicznej oraz kosztów zapewnienia dostępności niezbędnych materiałów i części lotniczych
  • Zarządzanie ciągłą zdatnością samolotów do lotu
  • Przygotowywanie zapisów oraz konfiguracji samolotów do zwrotów dla leasingodawcy
  • Udział w audytach jakości w obszarze zarządzania ciągłą zdatnością do lotu obejmujący obecność podczas audytów oraz udział w planowaniu i wdrażaniu działań korygujących
  • Sprawowanie nadzoru nad systemami organizacyjno-technicznymi oraz informatycznymi gwarantującymi prawidłowość i ciągłość technicznego utrzymania floty PLL LOT S.A.
  • Udział w ustanawianiu, wdrażaniu i aktualizowaniu standardów technicznego utrzymania floty PLL LOT S.A. zgodnych z obowiązującymi przepisami lotniczymi, wewnętrznymi potrzebami oraz wymaganiami określonymi w umowach handlowych.
  • Zapewnienie dostępności części i materiałów lotniczych niezbędnych do utrzymania wymaganego poziomu niezawodności samolotów oraz wymaganego poziomu ich estetyki.

Wymagania

  • Udokumentowana znajomość sprzętu lotniczego eksploatowanego przez PLL LOT S.A.
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: lotnictwo, mechanika)
  • Znajomość przepisów Part M, Human Factor
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z ciągłą zdatnością do lotu

Oferujemy

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet benefitów, w tym: bilety lotnicze na połączenia LOT i wybrane linie lotnicze całego świata
  • Mamy możliwość wdrażania własnych pomysłów – pracujemy w gronie osób otwartych na niekonwencjonalne rozwiązania
  • prywatna opieka medyczna
  • Możliwość nawiązania międzynarodowych kontaktów
  • Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji
  • Pracujemy z międzynarodowymi partnerami, co pozwala podnosić lub pielęgnować kompetencje językowe (angielski)
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Polskie Linie Lotnicze LOT Specjalista ds. Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Polskie Linie Lotnicze LOT z siedzibą w: ul. Komitetu Obrony Robotników, 02-146, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.