- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista Helpdesk
Specjalista Helpdesk

Specjalista Helpdesk
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

SESCOM S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zgłaszanie nieprawidłowości napotkanych w jednostkach organizacyjnych klienta, w zakresie obsługiwanych umów serwisowych.
- Wsparcie techniczne serwisantów oraz pracowników innych działów w zakresie rozwiązywania problemów napotkanych u klientów.
- Telefoniczna obsługa klienta (pracowników różnego szczebla) w sprawach związanych z obsługą awarii.
- Bliska współpraca z Zespołem Wsparcia Technicznego w zakresie tworzenia, modyfikacji i testowania procedur oraz rozwiązań technicznych wdrażanych u klientów.
- Raportowanie w wewnętrznym systemie stanu wykonanych zadań.
- Bieżące wsparcie klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych - diagnostyka oraz próba zdalnego usunięcia usterek IT (pierwsza/druga linia wsparcia).
Wymagania
- Samodzielność w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, umiejętność priorytetyzowania zadań.
- Znajomość systemów operacyjnych (Windows i/lub Linux), a także znajomość środowiska MS Office.
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, serwisami oraz współpracownikami.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1 (znajomość terminologii technicznej będzie dodatkowym atutem).
- Doświadczenie z zakresu Active Directory.
- Wykształcenie min. średnie techniczne (w zakresie informatyki lub pokrewnych).
- Serwisowanie sprzętu komputerowego/diagnoza/naprawa.
- Doświadczenie w obsłudze systemów informatycznych oraz w pracy w pierwszej linii wsparcia IT.
- Umiejętność przekazywania informacji oraz instrukcji osobom nietechnicznym.
Benefity
- Indywidualny proces wdrożenia przed przejęciem obowiązków, następnie stałe wsparcie lidera.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie, będącej liderem na rynku technicznego i technologicznego Facility Management.
- ubezpieczenie na życie
- Prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy do nauki języków obcych plus karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie.
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- program rekomendacji pracowników
- platforma do nauki języków obcych
- Praca w systemie dwuzmianowym (7-15, 12-20).
- Nieformalna atmosfera pracy i pełna swoboda ubioru.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.