logo
14.11.2024

Specjalista IT ds. wsparcia aplikacji/Helpdesk

logo
PrimeSoft Polska Sp. z o.o.

Specjalista IT ds. wsparcia aplikacji/Helpdesk

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Poznań, wielkopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • aktualizowanie systemu i utrzymywanie aktualnego środowiska serwerowego
  • eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistów
  • tworzenie procedur i aktualizowanie dokumentacji
  • analiza zapytań zgłaszanych przez klientów i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów
  • współpraca z klientami w celu wyeliminowania zgłoszonych błędów
  • szacowanie kosztów modyfikacji/rozwoju rozwiązań dla klientów
  • wprowadzanie zmian i rozwój systemu

Mile widziane

  • znajomość SVN lub GIT
  • potrafią analizować logi
  • znajomość JS/ PHP
  • odznaczają się swobodą w nawiązywaniu kontaktów i relacji biznesowych
  • działanie z systemami ticketowymi typu OTRS
  • z łatwością identyfikują potrzeby klientów i potrafią na nie reagować
  • znają w stopniu podstawowym język SQL
  • posiadają minimum 2 lata doświadczenia w pracy z klientem, najlepiej w branżach związanych z technologiami
  • Poszukujemy osób, które:
  • potrafią bardzo dobrze organizować pracę i zadania
  • znajomość architektury systemów www (Apache, Tomcat, bazy danych)
  • potrafią czytać dokumentację techniczną, również w języku angielskim
  • posiadają umiejętności analityczne
  • posiadają praktyczną znajomość środowisk serwerowych Windows i Linux

Benefity

  • elastyczny czas pracy
  • dofinansowanie nauki języków
  • pakiet benefitów
  • firmowa biblioteka
  • program rekomendacji pracowników
  • pracę w firmie z branży IT o stabilnej pozycji na rynku
  • prywatna opieka medyczna
  • Happy Mondays - tylko dla odważnych!:)
  • dobrze skomunikowane biuro (2 nitki tramwajowe, w tym PST)
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • współpracę z topowymi klientami
  • możliwość udziału w konferencjach branżowych i szkoleniach
  • brak dress code’u
  • spotkania integracyjne
  • ciekawe i pełne wyzwań zadania
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
PrimeSoft Polska Sp. z o.o. Specjalista IT ds. wsparcia aplikacji/Helpdesk

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.