- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno – finansowych
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno – finansowych
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno – finansowych
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
FINANTEQ SA
Podobne ogłoszenia
Opis
- opracujesz i utrzymasz wewnętrzne polityki i procedury księgowe w celu zapewnienia zgodności z wymogami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
- będziesz zajmować się wystawianiem faktur;
- będziesz zajmować się rozliczaniem delegacji pracowników;
- chciałbyś/chciałabyś inicjować i angażować się w projekty, które przyczyniają się do zwiększenia wydajności i jakości procesów;
- będziesz zajmować się monitorowaniem należności spółki;
- zapewnisz niezawodne wsparcie jako aktywny partner w ramach funkcji finansów grupy.
- zadbasz o przygotowywanie i realizację płatności księgowych zgodnie z procedurami grupy;
- będziesz zajmować się weryfikacją i dekretowaniem dokumentów księgowych;
- będziesz wspierać procesy księgowe polskiej spółki zależnej;
- wesprzesz biznes i zarząd w zakresie tematów i zasad rachunkowości oraz dostawcę usług księgowych podczas zamknięcia finansowego na koniec miesiąca, kwartału i roku poprzez analizowanie i raportowanie danych finansowych do zarządu i działu księgowości / finansów grupy;
- będziesz współpracować z interesariuszami zewnętrznymi (firma księgowa, audytor, doradca podatkowy i organy podatkowe, banki) i wewnętrznymi (grupa, jednostka lokalna);
Mile widziane
- posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w obszarze administracyjno-finansowym w międzynarodowej korporacji;
- dbasz o szczegóły oraz cechujesz się proaktywną postawą względem realizacji zadań;
- posiadasz umiejętność pracy w zespole;
- jesteś ambitna/y i chcesz się rozwijać.
- posiadasz bardzo dobry poziom języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+/C1);
- doświadczenie w obszarze kadr i płac.
- posiadasz udokumentowane doświadczenie w księgowości (lokalne GAAP i IFRS/US GAAP) i podatkach;
- posiadasz tytuł licencjata lub magistra ekonomii (lub podobne wykształcenie);
Benefity
- elastyczny czas pracy
- współfinansowanie programu MultiSport, prywatnej opieki medycznej;
- strefa relaksu
- elastyczny czas pracy;
- firmowa biblioteka
- umowę o pracę lub B2B;
- spotkania integracyjne
- możliwość pracy zdalnej
- a także imprezy firmowe.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- program rekomendacji pracowników
- atmosferę otwartości i współpracy;
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej - w zależności od Twoich potrzeb;
- dofinansowanie szkoleń i kursów
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.