- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. Finansów i Controllingu
Specjalista / Specjalistka ds. Finansów i Controllingu
Specjalista / Specjalistka ds. Finansów i Controllingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne
iteo S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Nadzór nad rozliczeniami: Monitorowanie i zarządzanie rozliczeniami z kontrahentami
- Przygotowywanie raportów i analiz controllingowych: Tworzenie szczegółowych raportów i analiz na potrzeby zarządu oraz opracowywanie prezentacji wewnętrznych
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi: Bieżąca współpraca z bankami i firmami leasingowymi w zakresie analizy ofert i przygotowywania dokumentacji, a także ścisła współpraca z biurem rachunkowym, kancelarią prawną i doradcą podatkowym
- Współpraca z audytorami: Aktywne uczestnictwo podczas audytów finansowych, współpraca z biegłym rewidentem
- Optymalizacja procesów raportowania: Automatyzacja oraz optymalizacja istniejących procesów raportowych, doskonalenie narzędzi raportowania i implementacja usprawnień.
- Do 20% czasu pracy spędzisz na ewentualnym wsparciu asystenta ds finansowych przy: rejestrowaniu faktur kosztowych w ramach spółek z grupy kapitałowej oraz prowadzeniu ewidencji kosztów, wystawianiu faktur sprzedażowych zgodnie z procedurami firmy, przygotowaniu przelewów oraz wprowadzaniu paczek przelewów do banków, realizacji przelewów podatkowych, weryfikacji bieżących płatności i monitoring w systemie w ramach spółek z grupy kapitałowej, pobieraniu i wysyłaniu wyciągów bankowych oraz raportów bankowych do biura rachunkowego
- Zarządzanie procesami konsolidacji: Efektywne wprowadzenie i nadzorowanie procesu konsolidacji wyników finansowych spółek grupy
- Zamykanie miesiąca: Uczestnictwo w procesach usprawnienia zamknięcia miesiąca oraz reorganizacji procedur wewnętrznych
Mile widziane
- Znajomość zasad konsolidacji
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze finansów, audytu finansowego, księgowości lub controllingu,
- Samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Zamiłowanie do liczb oraz skrupulatność
- Bardzo dobra obsługa programu MS Excel
- Umiejętność pracy zespołowej
- Zaangażowanie, dobra organizacja pracy, terminowość i poczucie odpowiedzialności
- Znajomość podstaw przepisów prawa gospodarczego (rachunkowość, podatki, KC i KSH).
- Znajomości j. angielskiego na poziomie min. B2
Benefity
- firmowa biblioteka
- elastyczny czas pracy
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy
- Biuro przyjazne dla zwierząt
- brak dress code’u
- Kartę Medicover Sport
- parking dla pracowników
- spotkania integracyjne
- biuro przyjazne dla zwierząt
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna
- Opiekę medyczną Medicover
- dofinansowanie zajęć sportowych
- strefa relaksu
- ubezpieczenie na życie
- program rekomendacji pracowników
- możliwość pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- udział w podejmowaniu decyzji dotyczących rozwojowi firmy
- Ubezpieczenie na życie
- Opcję pracy hybrydowej po okresie onboardingu
- kawa / herbata
- Pracę w pełnym wymiarze, w oparciu o preferowaną umowę: umowę o pracę, B2B, umowę zlecenie
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.