- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
ORLEN OIL Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Monitorowanie realizacji i odbiory inwestycyjne - organizacja odbiorów i nadzór nad realizacją projektów, archiwizacja dokumentacji.
- Analiza i opinia projektów inwestycyjnych - weryfikacja dokumentacji, udział w naradach projektowych i ocena zgodności technicznej oraz ekonomicznej zgłoszeń.
- Nadzór nad kluczowymi projektami - monitorowanie realizacji projektów o strategicznym znaczeniu, zgodnie z budżetem i harmonogramem, we współpracy z wieloma działami firmy.
- Koordynacja zespołów projektowych - organizacja struktury zespołów projektowych, przydzielanie odpowiedzialności oraz opracowywanie harmonogramów i planów zarządzania.
- Budżetowanie i kosztorysowanie - opracowanie budżetów zadań inwestycyjnych na podstawie dokumentacji przedprojektowej.
- Przetargi i umowy - aktywny udział w postępowaniach przetargowych oraz negocjacjach, opracowanie umów inwestycyjnych, bieżąca analiza ryzyka.
- Rozliczenia i optymalizacja - weryfikacja kosztów, naliczanie kar umownych oraz wprowadzanie usprawnień dla optymalizacji procesów inwestycyjnych.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi - koordynacja z firmami budowlanymi, montażowymi i sprzedażowymi w zakresie realizacji zleceń.
Mile widziane
- Minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze inwestycji lub w pracy na podobnym stanowisku w branży przemysłowej.
- Prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych.
- Zaawansowana zdolność do analizowania i interpretowania danych finansowych oraz raportów projektowych.
- Umiejętność prowadzenia spotkań, negocjacji z dostawcami i partnerami oraz reprezentowania firmy w kontaktach zewnętrznych.
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność współpracy i motywowania członków zespołu.
- Wyższe wykształcenie techniczne.
- Gotowość do działania w dynamicznym środowisku oraz skuteczność w rozwiązywaniu problemów operacyjnych.
- Znajomość systemów do zarządzania dokumentacją projektową będzie dodatkowym atutem.
- Dobra znajomość zasad dokumentacji inwestycyjnej oraz przepisów prawa budowlanego i regulacji branżowych.
- Praktyczne doświadczenie w przygotowywaniu, nadzorowaniu oraz rozliczaniu inwestycji.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel) oraz oprogramowania do zarządzania projektami, takiego jak MS Project lub podobne.
- Umiejętność identyfikacji ryzyk inwestycyjnych oraz wdrażania środków zaradczych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z partnerami zagranicznymi.
- Umiejętność oceny dokumentacji pod kątem technicznym i finansowym, w tym weryfikacji kosztorysów.
Benefity
- dofinansowanie nauki języków
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie (w tym kwartalny system premiowy).
- karty przedpłacone
- inicjatywy dobroczynne
- prywatna opieka medyczna
- Praca w nowoczesnym, międzynarodowym koncernie.
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie wypoczynku
- Pakiet benefitów współfinansowany przez Pracodawcę (opieka medyczna) ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, program emerytalny, karty przedpłacone, zniżki na firmowe produkty i usługi).
- dodatkowy urlop
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- ubezpieczenie na życie
- preferencyjne pożyczki
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie zajęć sportowych
- wyprawka szkolna
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach.
- dofinansowanie wakacji dzieci
- firmowa biblioteka
- program emerytalny
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.