- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

IMMOQEE sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Zgłaszanie błędów w oprogramowaniu w celu ich usunięcia
- Dbanie o dobry wizerunek firmy w kontakcie z klientami
- Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów merytorycznych związanych z obsługą oprogramowania drogą telefoniczną, drogą mailową
- Ścisła współpraca z Product Managerami odpowiedzialnymi za rozwój i utrzymanie produktów
Wymagania
- Księgowych, Kadrowych/Płacowych;
- Dobra organizacja pracy,
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Sposobu pracy placówek oświatowych – szkół, przedszkoli;
- Zaangażowanie, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość zagadnień:
- Samodzielność, zdyscyplinowanie, nastawienie na samorozwój,
- Prawo Pracy.
- Łatwość obsługi komputera oraz nauki systemów informatycznych,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
- Dopłata do karty sportowej;
- Dodatkowe dni wolne: urodziny, badanie profilaktyczne i inne;
- Pogłębianie wiedzy merytorycznej z zakresu, sposobu pracy placówek oświatowych, samorządowych jak i rządowych;
- Rozwój: szkolenia, konferencje, webinary;
- Poznanie oprogramowania przedszkolnego, arkuszy organizacyjnych księgowego, kadrowo-płacowego;
- Pozytywną atmosferę w zespole ludzi przyjaznych, zaangażowanych i z dużym doświadczeniem;
- Abonament prywatnej opieki medycznej;
- Długotrwałą współpracę;
- Pracę w modelu hybrydowym ( 2 dni zdalnie; 3 dni stacjonarnie - miejsce siedziby Gdańsk)
- Raz w miesiącu 2 godziny dla rodziny/przyjaciół;
- Zdobywanie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.