- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. PR i komunikacji
Specjalista / Specjalistka ds. PR i komunikacji

Specjalista / Specjalistka ds. PR i komunikacji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Oddział Rzeszów
Podobne ogłoszenia
Opis
- prowadzenie mediów społecznościowych Fundacji (redakcja, planowanie, mierzenie skuteczności, optymalizacja treści),
- wyszukiwanie wartościowych i ciekawych treści,
- aktualizacja naszej strony www (system WordPress),
- przygotowywanie analiz i raportów z obszaru komunikacji.
- wdrażanie planów promocyjno-marketingowych Fundacji,
- współtworzenie i organizacja konferencji i innych wydarzeń oraz spotkań z interesariuszami w Fundacji,
- tworzenie materiałów prasowych, publikacji, ulotek
- tworzenie i optymalizacja treści związanych z rozwojem naszej komunikacji,
- aktywne uczestnictwo w tworzeniu komunikacji wewnętrznej,
Wymagania
- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office,
- Doświadczenie we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami. Jeśli jednak go nie masz, nie martw się. Wszystkiego Cię nauczymy :)
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i lekkie pióro,
- zainteresowanie sprawami publicznymi, orientacja w aktualnych wydarzeniach związanych z politykami publicznymi,
- doświadczenie dziennikarskie/public relations/marketingu/digitalu,
- biegła znajomość mediów społecznościowych (FB, Instagram, LinkedIn),
- umiejętność proaktywnego nawiązywania kontaktów,
- umiejętność redagowania treści oraz ich wizualizacji adekwatnie do specyfiki danej grupy odbiorców – osoby zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną zostaną poproszone o próbki swoich tekstów na zlecony temat
- umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,
- praktyczna znajomość prowadzenia działań marketingowych dotyczących komunikacji wizerunkowej,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- praktyczna znajomość Canvy, CupCat i/lub innych programów do tworzenia grafik,
Benefity
- Możliwość rozwoju swoich kompetencji w ramach Fundacyjnej Akademii AA+.
- Pracę w trybie hybrydowym – 2 dni z biura, 3 dni zdalnie.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
- Premie kwartalne.
- Otwartą kulturę organizacyjną.
- Bon na hobby – by móc rozwijać swoje pasje.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej. Oferujemy szeroki pakiet opcji, bo zależy nam na zdrowiu Twoim i Twoich bliskich.
- Dodatkowy dzień wolny w roku.
- Elastyczne godziny pracy – możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 – 9:00 i zakończenia między 15:00 – 17:00.
- Pozytywną atmosferę, dużą dawkę poczucia humoru, a z okazji rocznicy pracy czy urodzin dziecka spersonalizowany prezent wraz z życzeniami dostosowanymi do tego wyjątkowego momentu.
- Dofinansowanie do karty multisport.
- Biuro w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- Doskonała lokalizacja blisko Centrum, zaledwie 5 minut od metra Pole Mokotowskie.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.