- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju Klienta
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju Klienta

Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju Klienta
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Liczba wakatów: Liczba wakatów: 2

DONE Deliveries
Podobne ogłoszenia
Opis
- Rozbudowa bazy Klientów z realnymi potrzebami transportowymi,
- Aktywne zdobywanie nowych Klientów m.in poprzez telefoniczne przeprowadzanie ankiet,
- Praca zgodna ze standardami firmy przy wykorzystaniu autorskiego systemu CRM, według ustalonego procesu,
- Skuteczne rozwijanie relacji biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych,
- Efektywna praca na giełdach transportowych (znajomość giełd transporotowych nie jest wymagana, uczymy tego w trakcie wdrożenia).
Wymagania
- Doświadczenie w szeroko rozumianej sprzedaży bądź telefonicznej obsłudze Klienta,
- Zdolność do pracy pod presją czasu i realizacji celów sprzedażowych.
- Wysoki poziom Customer Experience,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1),
Oferujemy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Kilkuetapowe wdrożenie do pracy oraz wsparcie doświadczonego specjalisty w trakcie całego onboardingu,
- firmowa biblioteka
- Sam/a wybierasz rodzaj podjętej współpracy - umowa o pracę bądź kontrakt B2B,
- welcome box
- Pracę w jednozmianowym systemie,
- kompleksowy onboarding
- Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,
- praca hybrydowa
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- prywatna opieka medyczna
- program wellbeing
- Wynagrodzenie UoP 6 500 – 8 000 zł brutto/ kontrakt B2B 7 500 – 9 500 zł netto + VAT,
- kawa / herbata
- napoje
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- Multisport/opieka medyczna/ubezpieczenie grupowe/ wyjazdy integracyjne/owocowe wtorki i liczne eventy firmowe.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.