logo

To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

30.12.2024

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży B2B

logo
SGS

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży B2B

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • bieżąca analiza rynku
  • możliwość udziału w rozwoju wybranego produktu
  • rozwijanie współpracy z aktualnymi i nowymi klientami oraz kooperantami
  • wsparcie sprzedaży działu zajmującego się usługami auditowymi, certyfikacją systemów zarządzania oraz szkoleniami (m. in. kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem oraz auditorami/trenerami, przygotowanie i prezentacja oferty, spotkania)
  • kontakt z nowym i obecnym klientem, w tym wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną sprzedaży (CRM) klientów w Polsce i za granicą
  • aktywne wsparcie w organizacji spotkań, konferencji oraz szkoleń (kontakt z trenerami oraz uczestnikami, prowadzenie wystąpień)
  • tworzenie raportów (MS Excel) i materiałów do prezentacji (MS Power Point)

Mile widziane

  • potrafisz zadbać o relacje z klientem na najwyższym poziomie a praca administracyjna nie stanowi dla Ciebie przeszkód
  • posługujesz się językiem polskim oraz angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • znasz dodatkowe języki obce (niemiecki lub języki skandynawskie)
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B potwierdzone sukcesami – warunek konieczny
  • praktycznie posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz systemami CRM (Salesforce)
  • posiadasz doświadczenie w branży doradczej/auditorskiej z zakresu cyberbezpieczeństwa (bezpieczeństwa informacji) lub zrównoważonego rozwoju (ESG) lub ochrony środowiska lub bezpieczeństwa żywności
  • posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne
  • jesteś aktywny/a, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i sprawnie wyznaczasz nowe cele
  • znasz rynek certyfikacji systemów zarządzania i wyrobów (ISO, EN, PN) i/lub usług auditowych (audity dostawców, audity sieci detalicznych)
  • posiadasz wykształcenie wyższe

Benefity

  • ubezpieczenie na życie
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • platforma kafeteryjna
  • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
  • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy Medicover Benefits, dofinansowanie do karty Medicover Sport, dofinansowanie nauki języków obcych, dodatkowy urlop na wolontariat,
  • wsparcie w realizowaniu indywidualnej ścieżki kariery
  • inicjatywy dobroczynne
  • szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny
  • pracę zdalną lub hybrydową - do ustalenia na dalszym etapie rekrutacji
  • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
  • biura zlokalizowane w takich miastach jak Katowice, Kraków, Gdynia oraz Warszawa
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • pełne wdrożenie na stanowisko oraz nowoczesne narzędzia pracy
  • program rekomendacji pracowników
  • dodatkowy urlop
  • dofinansowanie nauki języków
  • prywatna opieka medyczna
  • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzonych przez wykwalifikowanych specjalistów
  • dofinansowanie szkoleń i kursów