- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Medicover
Podobne ogłoszenia
Opis
- szkolenie oraz mentoring młodszych członków zespołu wsparcia technicznego, wspierając ich rozwój i podnoszenie kwalifikacji
- współpraca z zespołami deweloperskimi w celu identyfikacji oraz naprawy błędów w oprogramowaniu, przyczyniając się do poprawy jego jakości działania
- analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania
- tworzenie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej i bazy wiedzy, zapewniając dostęp do aktualnych i precyzyjnych informacji
- samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników
- zarządzanie kontami użytkowników oraz grupami w Active Directory, dbając o ich bezpieczeństwo i wydajność
Wymagania
- znajomość systemów zabezpieczeń - doświadczenie w zarządzaniu i konfiguracji systemów zabezpieczeń, takich jak Forti i MDM (Mobile Device Management)
- znajomość systemów Microsoft - wymagana jest wiedza na temat rozwiązywania problemów związanych z aplikacjami Microsoft (np. Outlook, Teams, OneDrive), weryfikacja licencji, konfiguracja MFA
- umiejętność analizy i rozwiązywania problemów, zarówno technicznych, jak i związanych z usługami IT
- znajomość sprzętu komputerowego - umiejętność konfiguracji urządzeń końcowych (komputery, monitory, drukarki, urządzenia mobilne) oraz instalacji oprogramowania
- umiejętność zarządzania czasem i priorytetami w kontekście realizacji zgłoszeń w ramach ustalonego SLA
- prawo jazdy kategorii B
- preferowane doświadczenie w zakresie wsparcia IT, administracji systemami, zarządzania usługami IT oraz pracy z systemami zgłoszeniowymi
- umiejętność efektywnej komunikacji z użytkownikami lokalnymi i zespołem wsparcia
- znajomość Active Directory - umiejętność zarządzania kontami użytkowników, resetowania haseł, przydzielania i odbierania uprawnień w systemie
Benefity
- pracę przy projektach mających znaczący wpływ na rozwój organizacji
- bezpłatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- inicjatywy dobroczynne
- brak dress code’u
- strefa relaksu
- dofinansowanie nauki języków
- elastyczny czas pracy
- bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
- ubezpieczenie na życie
- program rekomendacji pracowników
- firmowa biblioteka
- Medicover Benefits
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- prywatna opieka medyczna
- możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku IT
- angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok"
- dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie stacjonarnym
- spotkania integracyjne
- wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.