To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
21.03.2025

Specjalista w obsłudze i administracji

logo
Instytut Techniki Budowlanej

Specjalista w obsłudze i administracji

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Filtrowa 1, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Kontrola kosztów związanych z realizacją usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości.
  • Procesowanie dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych (rejestr umów, opisywanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych za najmy powierzchni.
  • Udział w planowaniu prac remontowo-budowlanych prowadzonych na terenie nieruchomości.
  • Przygotowanie umów i zleceń na usługi i dostawy zewnętrzne oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją/kontakt z Wykonawcą (np. usługi sprzątania, system ewidencji kluczy).
  • Skuteczne i niezwłoczne reagowanie w przypadku awarii.
  • Nadzór nad terminowością i właściwym przepływem informacji oraz dokumentów.
  • Koordynacja przygotowania i obsługi sal konferencyjnych.
  • Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie zadań realizowanych przez Dział.
  • Ewidencja kosztów biurowo-administracyjnych, kontrola zgodności dokumentacji, sporządzanie analiz i raportów.
  • Nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości m.in. poprzez monitorowanie stanu technicznego budynków oraz urządzeń technicznych zainstalowanych na terenie nieruchomości.
  • Bieżąca koordynacja administracyjno-organizacyjna biura, w tym: dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji, zamawianie materiałów biurowych.

Wymagania

  • Odpowiedzialność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Biegła znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word).
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania pozytywnych relacji.
  • Umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole.
  • Wykształcenie wyższe preferowany kierunek związany z zarządzaniem nieruchomości lub średnie z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami.

Oferujemy

  • dofinansowanie nauki języków
  • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.
  • parking dla pracowników
  • wyprawka szkolna
  • Podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 w przyjaznej atmosferze.
  • dofinansowanie wypoczynku
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • Bezpłatny parking na terenie Instytutu.
  • Pracę w stabilnej jednostce badawczej w centrum Warszawy.
  • Szeroki pakiet socjalny (m.in. program MyBenefit) oraz opieka medyczna.
  • wyprawka dla dziecka
  • Pracownicze Plany Kapitałowe