Politechnika Wrocławska

Specjalista/ka ds. realizacji i rozliczeń projektów

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27, Wrocław, Dolnośląskie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Kategorie:
Administracja biurowa
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektów oraz analizowanie i planowanie wspólnie z kierownikami projektów bieżących wydatków,
  • monitoring realizacji projektów w zakresie: postępu prac, wykorzystania planowych zasobów, realizacji budżetu projektu oraz aktualizacji harmonogramów projektów,
  • wykonywanie prac związanych z innymi zadaniami realizowanymi przez Centrum Innowacji i Biznesu,
  • współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie finansowej realizacji projektów.
  • wsparcie w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej do konkursów w projektach,
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
  • weryfikacja i zatwierdzanie zgodności dokumentów finansowych z budżetem projektów, z uwzględnieniem umów o dofinansowanie, wytycznych, właściwych aktów prawa,
  • sporządzanie i weryfikacja dokumentów dotyczących personelu zatrudnionego w projekcie,
Wymagania (oczekiwane)
  • umiejętność planowania i organizacji pracy, interdyscyplinarność.
  • doświadczenie w przygotowywaniu bądź realizacji projektów z Funduszy Strukturalnych będzie dodatkowym atutem,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • znajomość zagadnień prawnych i finansowych z zakresu realizacji projektów,
  • kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • wykształcenie wyższe,
  • odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów,
Wymagania (mile widziane)
  • znajomość przepisów ustaw – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o rachunkowości,
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej do konkursów na projekty B+R+I.
Korzyści dla kandydata
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
  • możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Impreza Mikołajowa dla dzieci),
  • brak dress code’u
  • ubezpieczenie na życie
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • parking dla pracowników
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów i certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z pensją zawsze na czas,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta - dogodny dojazd tramwajem czy autobusem, dla rowerzystów rowerownię (na kampusie głównym) i stojaki zewnętrzne.

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.