- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista/ka Helpdesk IT
Specjalista/ka Helpdesk IT

Specjalista/ka Helpdesk IT
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Toyota Walder
Podobne ogłoszenia
Opis
- wprowadzanie zmian konfiguracyjnych
- rozwiązywanie problemów na stacjach roboczych
- obsługa sieci IT, CCTV, kontroli dostępu
- udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych
- szkolenie pracowników w zakresie użycia systemów
- instalacja i konfiguracja oprogramowania na urządzeniach firmowych (komputery PC, notebooki, tablety itp.)
- wsparcie w zakresie telefonii, sieci, drukarek oraz aplikacji biznesowych
- obsługa zgłoszeń, udzielanie pomocy telefonicznej, mailowej bądź przy użyciu systemu ticketowego w zakresie rozwiązywania systemowych problemów technicznych
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie techniczne w zakresie IT
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność
- dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, IP-CCTV, kontrola dostępu
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy
- Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę
- spotkania integracyjne
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- program rekomendacji pracowników
- Liczne benefity pracownicze
- parking dla pracowników
- Rozwój zawodowy – m.in. szkolenia w Akademii Toyoty
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjny, przejrzysty system wynagradzania
- dofinansowanie zajęć sportowych
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.